اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مؤمنانه؛ آغاز توزیع 45 هزار بسته ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان

توزیع مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به تعداد 45 هزار بسته بین آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در کرمان آغاز شد.

کمک مؤمنانه؛ آغاز توزیع 45 هزار بسته ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز توزیع مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به تعداد 45 هزار بسته بین آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان از محل بقعه متبرکه امامزاده محمد در کرمان آغاز شد.

محمدعلی روح‌اللهی مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان گفت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، کشور ما بحران‌های زیادی ‌را پشت سر گذاشته که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور مثمر ثمر مردم آنها را پشت سر گذاشتیم.

وی عنوان کرد: اما بحرانی که اکنون کل دنیا را در برگرفته شیوع بیماری کرونا است که به بسیاری از افراد آسیب رسانده است. در همین راستا ستاد اجرایی فرمان امام نیز در بحث مبارزه با بیماری و کمک به آسیب‌دیدگان خدمات شایسته‌ای را انجام داده است.

 

روح‌اللهی ادامه داد: با وجود کمبودهایی که داشتیم این ستاد اقدامات خوبی در بحث تهیه و تولید دارو و تجهیزات پزشکی و کمک به افراد آسیب‌دیده و اشتغالزایی آنها طی دو مرحله انجام داده است که در ماه مبارک رمضان یک میلیون بسته معیشتی در کشور توزیع شد که سهم کرمان ۲۵ هزار بسته بود و با همکاری نهادها و سمن‌های مختلف انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش نیز امروز آغاز شده است که طی آن مقرر شد، ۴ میلیون بسته پروتئینی توزیع شود که سهمیه قابل ملاحظه‌ای در اختیار صنوف آسیب‌دیده نیز قرار می‌گیرد که امیدوارم که خدمت به خلق را هرگز فراموش نکنیم.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان یادآور شد: همچنین روز گذشته مقرر شد برای رفع مشکل آب شرب در هشت استان در قالب ۵۰۰ روستا با جمعیت ۶۰۰ هزار نفر با تفاهمنامه‌ای که با آبفای کشور منعقد شده است، این خانوارها تا پایان سال ۹۹ از آب آشامیدنی سالم بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

 

 

حرکت جهادی ستاد اجرایی فرمان امام قابل تقدیر است

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان اظهار داشت: بسیار خرسندیم که با تمام ظرفیت اعطای کمک‌های مومنانه ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با همکاری یکدیگر این ویروس را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حرکت جهادی در سه محور فعالیت‌های بسیار خوبی داشته است، عنوان کرد: نخستین محور جهاد سازندگی در سطح کشور است که اکنون بحث سازندگی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: محور دوم، محور خلاقیت و ابتکار است که ستاد اجرایی فرمان امام وارد این محور از نوع جهادی شده که قابل تقدیر است از جمله در بحث تولید دارو که پیشتاز است.

علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: محور سوم، کمک‌رسانی مومنانه است و البته این کمک‌رسانی تنها به این ستاد ختم نمی‌شود و سایر نهادها این حرکت خداپسندانه را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/80017/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول