اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیشرفت 71 درصدی پروژه بهسازی چهار خطه سه راهی بهبهان –لیکک

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت فیزیکی 71 درصدی بهسازی سه راهی بهبهان –لیکک خبر داد.

پیشرفت 71 درصدی پروژه بهسازی چهار خطه سه راهی بهبهان –لیکک

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌‌اقبالی از پیشرفت 71 درصدی پروژه بهسازی چهار خطه سه راهی بهبان-لیکک خبر داد و گفت: این پروژه به طول 5 کیلومتر واقع در شهرستان بهمئی  با پیشرفت 71 درصدی هم اکنون در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبار پروژه  بهسازی چهار خطه بهبهان –لیکک 94 میلیارد ریال و از محل  اعتبارات ملی – استانی است، که در سال 95 عملیات اجرایی  آن آغاز و به دلایل کمبود اعتبار و.. پروژه مذکور روند اجرایی کندی داشت، که خوشبختانه با مساعدت وزارت راه و شهرسازی و مسئولین استانی این پروژه تامین اعتبار شده  و در حال حاضر روند اجرایی قابل ملاحظه‌ای دارد .

 وی عنوان کرد: این پروژه از کیلومتر 5 تا 10 چهار خطه بهبهان - لیک – ماغر قرار دارد  که داری 36 دهانه پل به طول های 2،3و 8 متری است.

نیک اقبالی تصریح کرد:  با بهره برداری از این مسیر 6 روستا با جمعیتی بالغ بر 2500 نفر بهرمند خواهند شد و به دلیل اینکه اغلب مردم منطقه کشاورز هستند  و محصولات خود را در حاشیه جاده بفروش می‌رسانند ،در گذشته شاهد تصادفاتی در این نواحی بودیم که  انتظار داریم  با بهره برداری از محور مذکور کاهش تصادفات را داشته باشیم.

این مسوول در پایان از حوزه نظارت، ساخت و توسعه راه‌ها، اداره کل راه و شهرسازی که بر عملیات اجرایی پروژه مذکور نظارت دارند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول