اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف ۱۵۰ کیلوگرم گوشت فاسد در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف ۱۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز، مرغ و بوقلمون فاسد در همدان خبر داد.

کشف ۱۵۰ کیلوگرم گوشت فاسد در همدان

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: اصنافی که با سلامت مردم سروکاردارند بدانند که زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی و سایر مراجع نظارتی هستند و در صورت شناسایی با آنها طبق قانون برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه طی گزارش‌های مردمی و نارضایتی از وضعیت برخی مرغ‌فروشی‌ها و قصابی‌ها به همراه کارشناسان دامپزشکی و بازرسین سازمان صمت اقدام به بازرسی از این مراکز کردیم گفت: در این بازرسی‌ها بیش از ۱۵۰ کیلوگرم انواع گوشت قرمز، مرغ  و بوقلمون توسط کارشناسان دامپزشکی غیرقابل مصرف تشخیص داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با تاکید به اینکه در همان واحد صنفی و با حضور مردم این اقلام معدوم و برای متخلفین پرونده تشکیل شد افزود: ضمن قدردانی از واحدهای قانونمند، به واحدهایی که در پی سودجویی با جان مردم بازی می‌کنند اخطار شدیدترین برخورد داده می‌شود.

وی در پایان شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir را آماده دریافت گزارشات در خصوص تخلفات دانست و خواستار همکاری مردم در این زمینه شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول