اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کلاهبرداری 58 میلیاردی با فروش غیرقانونی واحدهای مسکونی در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری فردی که با شگردی متقلبانه و غیرقانونی 6 واحد مسکونی مربوط به یکی از ادارات دولتی را به قیمت 58 میلیارد ریال به فروش رسانیده بود،‌ در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

کلاهبرداری 58 میلیاردی با فروش غیرقانونی واحدهای مسکونی در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از فروش غیرقانونی تعدادی از واحدهای مسکونی تازه ساز یکی از ادارات دولتی در شهرستان اراک مطلع شدند. 
 
وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس و با دعوت از نماینده حقوقی این اداره در روند اقدامات کارشناسی مشخص شد که متهم پرونده با ترفندی متقلبانه تعداد 6 واحد مسکونی این اداره را به فروش رسانیده و از خریداران کلاهبرداری کرده است. 
 
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی تصریح کرد: در فرایند رسیدگی به این پرونده، 6 خریدار این واحدهای مسکونی شناسایی شدند و با طرح شکایت از سوی آنان و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، دستگیری فرد کلاهبردار در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
 
مفخمی شهرستانی اضافه کرد: در عملیاتی متهم پرونده دستگیر و در مراحل بازجویی‌های پلیس به شش فقره کلاهبرداری به ارزش 58 میلیارد ریال با فروش شش واحد مسکونی به شش نفر از شهروندان اراکی اعتراف کرد. 
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: پرونده تشکیل شده در این خصوص به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول