اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نامه «محمود عباس» به بشار اسد

معاون نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین نامه رئیس این تشکیلات به رئیس‌جمهور سوریه را تحویل معاون وزیر خارجه این کشور داد.

نامه «محمود عباس» به بشار اسد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «زیاد ابوعمرو» معاون نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین یکشنبه (دیروز) با «فیصل مقداد» معاون وزیر خارجه سوریه دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، ابوعمرو در این دیدار نامه «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان به «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه را تحویل داد.

این نامه درباره آخرین تحولات مربوط به فلسطین بود و عباس در آن تأکید کرده که سوریه و فلسطین در یک سنگر در مقابله با طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.

ابوعمرو در دیدار مذکور که در مقر وزارت خارجه سوریه برگزار شد بر عمق روابط فلسطینی-سوری و هماهنگی دائم میان سران دو کشور تأکید کرد.

وی در ادامه موضع رام‌الله و محمود عباس و ملت فلسطین در رد معامله قرن و طرح اشغال اراضی کرانه باختری را به اطلاع مقداد رساند.

ابوعمرو سپس بر همبستگی فلسطین با سوریه که مورد هجمه آمریکایی-اسرائیلی قرار گرفته، تأکید کرد و گفت، فلسطین در کنار سوریه برای مقابله با برنامه‌های اسرائیلی-آمریکایی ایستاده است.

مقداد هم بر تماس مستمر با فلسطینی‌ها تأکید کرد و گفت، مسأله فلسطین برای سوریه موضوعی اصلی است و به هیچ وجه نمی‌توان از آن شانه خالی کرد.

وی تصریح کرد، معامله قرن و طرح اشغال شکست خواهد خورد زیرا ملت فلسطین همچنان آماده فداکاری است و سوریه در این جنگ در کنار فلسطین ایستاده است.

مقداد در پایان تأکید کرد که آمریکا نمی‌تواند نظرات و هیمنه خود را بر ملت‌های منطقه تحمیل کند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول