اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

ملتی که حماسه 23تیر را آفرید به نامه پراکنی‌های مسببان مشکلات کنونی وقعی نمی‌نهند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ملتی که حماسه‌ 23 تیرماه 1378 را خلق کرده اند، به فضا سازی و نامه سرگشاده پراکنی‌های مسببان بخشی از مشکلات کنونی وقعی نمی‌نهند.

ملتی که حماسه 23تیر را آفرید به نامه پراکنی‌های مسببان مشکلات کنونی وقعی نمی‌نهند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همزمان با سالروز حماسه افتخارآفرین و مردمی 23 تیرماه 1378 بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بدین شرح است:

بسمه تعالی

به مناسبت حماسۀ حضور بیست و سوم تیرماه 1378 ملت بزرگ ایران

وَ مَنِ اعْتَبَرَ أَبْصَرَ وَ مَنْ أَبْصَرَ فَهِمَ وَ مَنْ فَهِمَ عَلِم‏، على (ع) فرموده است: هر کس از وقایع گذشتگان عبرت بگیرد بینا مى‏شود، کسى که بصیرت و بینائى پیدا کرد مى‏فهمد، و آن کس که فهمید عالم مى‏شود. نهج البلاغه نامه 208

آنچه در 18 تیر 78 رخ داد، عبرتی بزرگ برای ملت عزیز ایران است ،که در حقیقت و واقعیت شبه کودتایی آشکار و همه‌جانبه بود، که اساس نظام اسلامی را نشانه رفت. این واقعه که صفحه ننگینی از کارنامه سیاه جریان برانداز مدعی داخلی بود که روزنامه چپ‌گرای 'سلام' ، در انتقاد به اصلاح قانون مطبوعات این مطلب تحریک آمیزی را انتشار دادکه با شکایت وزارت اطلاعات وقت و توقیف قانونی و به حق آن روزنامه که در واقع، در راستای انجام شبه کودتای طراحی شده به عملیات انتحاری دست زده بود، بهانه دوم قرار گرفت.

در غائله کوی دانشگاه و آشوب‌های بعد از آن، افراد شناخته شده ای از برخی جریانات و احزاب در جمع دانشجویان معترض حاضر شدند. بهانه این امر، تلاش برای آرام کردن اوضاع بود؛ اما بعدها مشخص شد که این اقدامات تنها در جهت تحریک دانشجویان بوده است. که عناصر آن بعدها به فعالان فتنه۸۸ تبدیل شدند.

فتنه های سال های 1378 و 1388 که هر دو را یک جریان رهبری می کردند هردو خسارات سنگینی را به کشور و ملت بزرگ ایران وارد کردند،در سال 1378 با فضا سازی هائی که از آغاز طرح اصلاح قانون مطبوعات شروع شده بود مقدماتی فراهم می کرد تا با اقدامات خاص کلید فتنه زده شود و نیات مدعیان آزادی و اصلاحات در اغتشاش و آشوب سازی تجلی کرده و همنوائی دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی بستر را برای براندازی نظام مقدس و مردم سالار جمهوری اسلامی فراهم کند.

غافلان از دلدادگی ملت بزرگ ایران به اسلام و انقلاب تصور می کردند می توانند با پشتیبانی دشمنان خارجی وتبلیغات دروغ و نیرنگ های عمروعاصی خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازی و نظام مطلوب استکبار را با مدیریت خویش جایگزین کنند.

نهاد انقلابی و مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان خدمتگزار اسلام و انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران عزیز با لحظه شناسی و درک ضرورت آن روز، با ایفای نقش تاریخی خود و دعوت از صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و کشور برای حضور زمان شناسانه، خدمتگزاری خود برای خلق حماسه بزرگ و فتنه شکن مردم شریف و ولایتمدار را به منصه ظهور رساند و کار کارستان ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی در 23 تیر 1378 صفحۀ زرین و ماندگاری در تاریخ انقلاب و ایران عزیز به ثبت رسید و فتنه گران را سال ها منفعل و در انتظار فرصت ها و بهانه های دیگر قرار داد.

ده سال بعد بهانه هائی از پیش تدارک دیده شده و فتنه ای بزرگتر با رهبری همان جریان و حمایت و پشتیبانی آشکارتر استکبار جهانی و در برابر آن خدمتگزاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فراخوانی دیگر و حماسه ای ماندگار و قله پرافتخار حضور دشمن شکن و عزت آفرین ملت ، برآمده از بصیرت و میثاق با ولایت در یوم الله نهم دی ماه 1388 عبرتی گرانسنگ و بزرگ برای دوستان و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب ،ملت و کشور اسلامی است.

در فاصلۀ حماسه نهم دی ماه 1388 تا کنون بخصوص در سالهای اخیر نیز تلاش های مذبوحانه ای برای به آشوب کشیدن کشور عزیز ایران با همان پیوندهای شوم دشمنان خارجی و داخلی به وقوع پیوسته و با عنایات الهی و روشنگری ها و هدایت های رهبر حکیم و بصیر انقلاب اسلامی و دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بصیرت و هشیاری ، و ولایتمداری و حضورهای به هنگام و زمان شناسانه ملت بزرگ ایران در هم شکسته است.

در شرایط سخت و سنگین کنونی،ناشی از دشمنی های جنایتکارانۀ آمریکا و اذنابش و شیوع بیماری منحوس کرونا و تاثیرات شدید اقتتصادی و معیشتی آن و برخی عوامل مدیریتی شاهد تحرکات جدیدی از همان جریانات و افراد با سابقه در شکل گیری فتنه های قبل هستیم.

فضاسازی ها و فرافکنی ها و آدرس های غلط در شناسائی مقصر وضع موجود همگام با پشتیبانی پروپاگاندا و تبلیغات بدخواهان همیشگی ملت ایران در خبرگزاری ها و شبکه های متعدد ماهواره‌ای و پیوند دشمنان بیرونی و بدخواهان و منافقین داخلی بستر سازی فتنه های جدید را گزارش می دهد. ولی ملت بزرگ و آزمودۀ ایران عزیز، که با بصیرت و میثاق با ولایت بارها و بارها از بحران ها و فتنه ها عبور کرده اند و حماسه های بزرگی همچون بیست و سوم تیرماه 1378 و بزرگتر از آن حماسۀ نهم دی ماه 1388 را خلق کرده اند، این بار حتی شکل گیری فتنه را مجال نداده و شناخت عمیقی که از سران داخلی فتنه و رفتار فتنه گرانه آن ها پیدا کرده اند به فضا سازی و نامه سرگشاده پراکنی ها و تحرکات باغیان انقلاب و مسببان بخشی از مشکلات کنونی وقعی ننهاده و با عبرت از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و رجال شناسی فتنه گران مذبذب ، بار دیگر با هشیاری و بصیرت و رصد تحرکات آمریکائی طرفداران ذلت و وادادگی در برابر استکبار و مصداق اتمّ آن ، آمریکای جنایتکار فتنه های پیش رو را در نطفه خفه کرده و فتنه گران را چنان بر جای خود خواهند نشاند که انشاءالله تا طلوع خورشید ولایت عظمای موعود عدالت گستر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء نتوانند از جای خود برخیزند.

در انتها بار دیگر حماسۀ حضور ملت در بیست و سوم تیرماه 1378 را گرامی میداریم و پیمان ناگسستنی خویش را با اسلام و انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و ملت بزرگ و شریف ایران عزیز تجدید  و به خدمتگزاری اسلام و قرآن و ولایت و ملت بزرگ ایران افتخار می کنیم و خرسندیم که حلقۀ وصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور زمان شناسانه و مسئولانۀ ملت بزرگ ایران عزیز در عرصه های نیاز کشور و صحنه های افتخار و اقتدار هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول