اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گوینده شبکه الجزیره: امارات و عربستان سعودی گوشی مرا هک کردند

یک گوینده زن شبکه تلویزیونی الجزیره قطر گفته که گوشی وی از سوی امارات متحده عربی و عربستان سعودی هک شده است.

گوینده شبکه الجزیره: امارات و عربستان سعودی گوشی مرا هک کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «غادة عویس» گوینده اخبار و مجری برنامه‌های سیاسی شبکه الجزیره قطر، در حساب توییتری خود نوشت: «تفاله‌های حکومت‌های امارات و عربستان سعودی، گوشی تلفن همراه مرا هک کرده و پولی را که برای برآورده‌کردن نیازهای یک‌ساله پناهجویان و کودکان‌شان بود، پرداخت کردند.»

وی در ادامه نوشته است: «ای تفاله‌ها! من آماده‌ام تا گوشی خود را با همه عکس‌هایش که به کل دودمان‌تان شرف دارد، تقدیم‌تان کنم و همه ایمیل‌ها و چت‌ها و مکالمه‌ها و هر چیز ساختگی دیگری را هم که خواستید به آن اضافه کنید فقط شر خود را از سر کودکان یمن کم کنید!!»

پیش از این نیز، برخی هکرهای سعودی و اماراتی، اقدام به هک گوشی غادة عویس کرده و برخی از فایل‌های شخصی وی را در فضای مجازی منتشر کرده بودند.

شبکه الجزیره طی سال‌های اخیر و در پی اختلافات سیاسی وهابیون با اخوان‌المسلمین و تنش بین ریاض و هم‌پیمانانش با دوحه، مورد خشم مقامات سعودی و اماراتی قرار گرفته و سایت و وسایل ارتباطی الکترونیک کارکنان آن، بارها هدف حملات سایبری آنها قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول