اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

زیرساخت برگزاری مراسمات ماه محرم در البرز فراهم می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه محرم امسال پرشور برگزار می‌شود، گفت: هیأت‌های مذهبی زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

زیرساخت برگزاری مراسمات ماه محرم در البرز فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین ولایی برحق ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت ماه محرم و صفر در بین مردم، گفت: تاریخ نشان داده است که مردم در هیچ شرایطی حتی در زمان طاغوت عزای ماه محرم را کنار نگذاشته و در سخت‌ترین شرایط روضه حضرت سید الشهدا علیه السلام را برپا کرده اند.

وی با بیان اینکه به علت شیوع گسترده بیماری کرونا کشور در شرایط حساسی است، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز به همراه هیأت مذهبی استان رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی را در مراسم عید غدیر، ماه محرم و صفر، تضمین کرده و تمام آموزش‌های مربوطه را پیش بینی می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: همه هیأت مذهبی باید زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری این مراسم با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم کنند.

حجت الاسلام ولایی برحق گفت: همه نهادها به ویژه شهرداری‌ها نیز خود را موظف به همکاری با مشتاقان اباعبدالله الحسین علیه السلام دانسته و جهت بهتر برگزار شدن و رعایت دقیق مسائل بهداشتی، محیط‌های باز را در اختیار این عزیزان قرار دهند.

وی گفت: به برکت مجلس روضه حضرت سید الشهدا علیه السلام عوارض شیوع ویروس منحوس کرونا برطرف شده و از خداوند منّان سلامتی کامل همه مردم شریف این میهن اسلامی را مسئلت داریم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول