اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نصب آنتن‌های همراه «BTS» در روستاهای نهاوند

مدیرشرکت مخابرات منطقه همدان از نصب آنتن‌های همراه «BTS» به منظور پوشش بهتر تلفن همراه در روستای رزینی و عشوند نهاوند خبر داد.

نصب آنتن‌های همراه «BTS» در روستاهای نهاوند

محمدعلی گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از ارتقا و نصب آنتن‌های همراه «BTS» برای پوشش بهتر تلفن همراه در روستاهای رزینی و عشوند از توابع شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: با توجه به قرارگرفتن بخش وسیعی از استان همدان در مناطق کوهستانی، گاهی در بعضی نقاط، عدم پوشش و آنتن‌دهی تلفن همراه و یا ضعف در حوزه اینترنت همراه مشاهده می‌شود که درصدد رفع آن بودیم.

وی بیان کرد: از آنجا که رفع این نقاط ضعف از اهداف مخابرات منطقه همدان است، در برنامه‌ای مدون، این نقاط به تدریج شناسایی و با نصب تجهیزات، به زیر پوشش آنتن می‌روند.

مدیرشرکت مخابرات منطقه همدان خاطرنشان کرد: در تازه ترین اقدام همکاران حوزه توسعه ارتباطات سیار، بانصب BTS پرقدرت در روستای عشوند از توابع شهرستان نهاوند، ضمن رفع مشکل آنتن دهی، اینترنت همراه نیز به ۳G ارتقاء یافته و در دسترس مشترکان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با نصب دکل بلند پایه تیز در روستای رزینی از توابع بخش خزل شهرستان نهاوند، ضمن تقویت آنتن دهی در این منطقه، اینترنت نیز به کیفیت ۳G رسیده و در دسترس همگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول