اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دهاقان با فرسودگی فضاهای آموزشی روبه رو است

مدیر آموزش پرورش شهرستان دهاقان از کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی در این شهرستان خبر داد.

دهاقان با فرسودگی فضاهای آموزشی روبه رو است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، رجب فرهمندیان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دهاقان با تقدیر از زحمات معلمان و مدیران در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اظهار داشت: معلمان و مدیران در سال تحصیلی اخیر با وجود کرونا و تعطیلی مدارس، با تمام وجود برای تعالی علمی و فرهنگی دانش‌آموزان شهرستان تلاش کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان با بیان گزارشی از روند احداث، نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی شهرستان دهاقان در سال‌های اخیر عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۸ پروژه احداث و بهسازی مدارس و فضای‌های آموزشی را شروع کرده‌ایم و به زودی چند پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به این‌که در سال‌های اخیر چند پروژه به بهره‌برداری رسیده است، بیان کرد: در سال جاری و سال‌های آتی نیز چند پروژه دیگر به بهره برداری خواهد رسید؛ اما باید دانست که با وجود اینکه در احداث مدارس نوساز به نوعی رکورد زده‌ایم، اما همچنان شهرستان دهاقان با کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی مواجه است.

فرهمندیان دو عامل افزایش جمعیت دانش‌آموزان و فرسوده بودن مدارس را از مهم‌ترین علل نیاز منطقه به مدارس نوساز عنوان کرد و گفت: در برخی مدارس با کمبود فضای آموزشی و یا فرسودگی ساختمان روبه رو هستیم.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان بیان کرد: برخی نقاط شهرستان بدون مدرسه بوده و این امر توزیع دانش‌آموزان در واحدهای آموزشی را با مشکل مواجه ساخته است و به همین دلیل باید در شهرستان دهاقان مدارس جدیدی تأسیس کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول