اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادامه تجمع ضد آمریکایی در شمال شرق سوریه

اهالی شهرکی در شمال شرق سوریه امروز با برپایی تجمعی ضمن محکوم کردن حضور نظامیان اشغالگر آمریکا و تحریم‌های آن علیه ملت سوریه تاکید کردند که ملت سوریه زیر هیچ فشاری دست از مواضع اصولی خود برنمی‌دارد.

ادامه تجمع ضد آمریکایی در شمال شرق سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مردم شهرک «ذبانه» در منطقه «القامشلی» استان «الحسکه» سوریه با برپایی یک تجمع ملی در محکومیت تحریم‌های اقتصادی ظالمانه و یکجانبه آمریکا علیه سوریه موسوم به قانون سزار، مخالفت خود را با اشغالگری آمریکا و ترکیه در کشورشان اعلام کردند.

شرکت کنندگان، پلاکاردهایی را در محکومیت سرقت نظام‌مند نفت و دیگر ثروت‌های کشورشان توسط اشغالگران آمریکایی و ترکیه‌ای در دست داشتند و اخراج آنها از سوریه و مقابله با رفتارهای آنها در هرج و مرج افکنی و ایجاد بی ثباتی در منطقه الجزیره را خواستار شدند.

«عدنان منصور العامری» یک مسئول محلی شهرک ذبانه در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با تاکید بر اینکه تحریم‌های سوریه معیشت و مقاومت مردم سوریه و دفاع آنها از سرزمین، ارتش و رهبری سوریه را هدف گرفته است، گفت: «مردم سوریه همه اشکال توطئه‌ها برای تخریب سوریه و تضعیف نقش آن در مقاومت برابر پروژه‌های استعماری در منطقه را رد می‌کنند».

در این تجمع تاکید شد که ملت سوریه مواضع خود را در مخالفت با حضور آمریکا تغییر نخواهد داد و بالاخره دیر یا زود آنها را از سوریه بیرون خواهند کرد و وفاداران به ارتش ، رهبری و خاک سوریه باقی خواهند ماند.

شرکت کنندگان در این تجمع حضور نظامیان اشغالگر آمریکا و ترکیه را عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی در منطقه خواندند و گفتند هرج و مرج به اشغالگران اجازه می‌دهد که ثروت‌های سوریه را به غارت برده و تحریم‌های اقتصادی را با هدف مجازات ملت به دلیل مواضع ملی و ثابت آن تشدید کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول