اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس طی ۴۳ هفته در فارس

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس از اجرای برنامه‌های این سالگرد در قالب ۴۳ هفته در استان خبر داد و گفت: این بزرگداشت از سوم خردادماه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس طی ۴۳ هفته در فارس

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس از شیراز، رضا جاویدی امروز در نشست خبری در شیراز گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فارس را در قالب ۴۳ هفته انجام می‌دهیم که این بزرگداشت از ۳ خردادماه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اوج این برنامه در هفته دفاع مقدس خواهد بود، گفت: تأکید ما در چهلمین سالگرد دفاع مقدس بر شعار این سالگرد یعنی «ما قوی هستیم» با توجه به نقش جمهوری اسلامی ایران و صلابت نظامی، علمی، فرهنگی و دینی در منطقه برای ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان است.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس ادامه داد: همچنین تأکیدمان برای اطلاع‌رسانی به نسل جوان، از جمله مواردی است که از حوزه رسانه انتظار می‌رود و امیدواریم بتوانیم الگوهای خوبی در این زمینه ارائه دهیم.

جاویدی یادآور شد: با توجه به تأثیر دفاع مقدس در بیداری اسلامی و پیروزی‌های حوزه مقاومت بر علیه نظام سلطه، سیاست ستاد اجرایی چهلمین سالگرد دفاع مقدس تأکید بر نقش شهدای دفاع مقدس به‌ویژه شهیدی نظیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی به‌عنوان شهید شاخص محور مقاومت است.

وی همچنین بهره‌مندی از ظرفیت پیشکسوتان، خانواده‌های شهدای و ایثارگران و مشارکت آنان در برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس را از دیگر سیاست‌های این ستاد اعلام کرد و گفت: همچنین تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت و مشارکت فعال سازمان‌ها،‌ ادارات و نهادهای مختلف، تشکل‌های مذهبی و قرآنی و اجتماعی در این حوزه بهره جوییم.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس  بیان کرد: مبحث بعدی توجه به کیفیت و اثربخشی و فراگیری برنامه‌ها با بهره‌گیری از شیوه‌های نو است زیرا شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای اجرای برنامه ‌ای شکلی ایجاد کرده است اما تأکید بر اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی کردیم.

وی همچنین بر اهمیت اطلاع‌رسانی و پوشش رسانه‌ای گسترده و مناسب به‌صورت هوشمندانه و امیدآفرین تأکید کرد و گفت: بحث امیدآفرینی به مردم و جامعه در حوزه ستاد چهلمین سالگرد همواره مورد تأکید است.

یکپارچگی و هم‌افزایی در برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت فضای مجازی و انتشارات و اسنادی که در حوزه دفاع مقدس است، از دیگر مواردی بود که جاویدی به آن‌ها اشاره کرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول