اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعتبارات 51 میلیارد تومانی شهرستان چرام/اتمام ساختمان فرمانداری تا پایان سال

معاون هماهنگی برنامه و ‌بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموع اعتبار استانی و ملی شهرستان چرام 51 میلیارد تومان بوده که عدد خوبی برای چرام است.

شهابی با تاکید بر این مطلب که رویکرد دولت این است که امسال یک سر

اعتبارات 51 میلیارد تومانی شهرستان چرام/اتمام ساختمان فرمانداری تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی شهابی عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چرام با بیان اینکه اعتبارات شهرستان چرام حدود ۲۶ میلیارد است، اظهار کرد: علاوه بر این اعتبارات ۴ پروژه ملی شهرستان چرام دارد و خوشبختانه اعتبارات این طرح های ملی امسال برابر کل اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد است.

معاون هماهنگی برنامه و‌ بودجه استان با اشاره به این مطلب که برای جاده آب حیات حدود ۱۵ میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: امسال وضعیت بهتر از سال قبل بوده و اعتبارات به صورت نقدی است، دولت اهتمام را بر پروژه های نیمه تمام گذاشته است.

وی اعتبارات ملی طرح های چرام را ۲۵ میلیارد ذکر کرد و گفت: مجموع اعتبار استانی و ملی شهرستان چرام 51 میلیارد تومان بوده که عدد خوبی برای چرام است.

شهابی با تاکید بر این مطلب که رویکرد دولت این است که امسال یک سری پروژه ها به بهره برداری برسد،ابراز کرد: پیش بینی ما این است که تخصیص بالای ۷۰ درصد باشد.

وی افزود: ۲۱ پروژه در سطح استان به تهران ارسال کردیم که ۲ پروژه شامل چرام بوده و امسال باید تمام شود، ۴ خطه کردن جاده چرام به دهدشت و ساختمان فرمانداری این دو پروژه بوده که جز کارنامه دولت فعلی است و باید تا پایان امسال افتتاح شود.

این مسئول با بیان اینکه امسال شروع پروژه های جدید منع شده است، تصریح کرد: جهت شروع پروژه های جدید، مواردی استثنا است اگر دستگاهی بتواند ۵۰ درصد اعتبار پروژه را تامین کند در این صورت منعی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: زخمی کردن پروژه ها برای اعتبار نظام هم خوب نیست، سعی ما بر این است که اعتبارات خرد نشود.

شهابی با بیان اینکه در سطح استان ۱۴۰۰ و در کل کشور ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام داریم، گفت: به شدت با ریز شدن اعتبارات مخالف هستیم و دنبال عدد بزرگ برای پروژه ها هستیم.

وی به مبادله موافقتنامه ها نیز اشاره داشت و اظهار کرد: مدیران شهرستان پیگیر پروژه‌های خود از مدیران استانی بوده و بر اجرای پروژه ها نظارت داشته باشند چرا که در طرح های عمرانی قریب ۴۰۰ نفر شاغل هستند و در استان حدود ۲۲ میلیارد حقوق بابت نیروهای شاغل در طرح حقوق پرداخت می‌کنیم که این ظلم است نیرویی از طرح حقوق بگیرد اما در اداره پشت میز بشیند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۲

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول