اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رخ‌نمایی کاروانسرای شاه‌عباسی با حذف دیوار زندان قدیم سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برچیده شدن دیوار و حصارهای کاروانسرای شاه‌عباسی و برچیده شدن دیوار زندان قدیم از مطالبات مردم سمنان است.

رخ‌نمایی کاروانسرای شاه‌عباسی با حذف دیوار زندان قدیم سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور عصر امروز در دیدار استاندار سمنان با محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی با اشاره به ابلاغ اعتبار هزینه‌ای 19 میلیارد و 800 میلیون تومانی زندان‌های استان در سال گذشته اظهار کرد: برای سال جاری نیز تقریباً معادل همین میزان اعتبار به استان سمنان ابلاغ شده است که امیدواریم با تخصیص 100 درصدی این اعتبار، شاهد رفع مشکلات و تأمین نیازهای زندان‌های استان باشیم.

خجسته‌پور اظهار کرد: امسال ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی برای زندان جدید سمنان و هفت میلیارد تومان نیز برای زندان جدید دامغان ابلاغ شده است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد در سال گذشته 1.5 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات توسعه و تجهیز به استان تخصیص یافت که این عدد در سال جاری به دو میلیارد تومان افزایش یافته است. 

او با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از زندان جدید سمنان، خواستار تسریع در روند تعیین تکلیف زندان قدیم سمنان واقع در کاروانسرای شاه‌عباسی این شهر شد.

خجسته‌‌پور عنوان کرد: مردم شهرستان سمنان انتظار دارند با انجام جابه‌جایی زندان سمنان، دیوار و حصار اطراف این کاروانسرا واقع در مرکز شهر سمنان برچیده و این کاروانسرا برای بازدید مردم بازگشایی شود.

وی اظهار امیدواری کرد: این آرزوی دیرین مردم طی روزهای آینده محقق و همزمان عملیات بهسازی و مرمت این بنای تاریخی نیز با مساعدت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آغاز شود.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول