اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رضائیان: رأی کمیته انضباطی بدون بررسی ادله ما بوده است/ 9 کرونایی استقلال 25 درصد تیم را شامل نمی‌شود

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: ما به رأی صادر شده در مورد تکرار بازی مقابل استقلال اعتراض داریم و امیدواریم کمیته انضباطی پس از بررسی مدارک ما رأی جدیدی را صادر کند.

رضائیان: رأی کمیته انضباطی بدون بررسی ادله ما بوده است/ 9 کرونایی استقلال 25 درصد تیم را شامل نمی‌شود

بهرام رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر تکرار دیدار پارس جنوبی جم و استقلال اظهار داشت: رأی صادر شده، اما ما مدارک و ادله‌ای داریم که آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تجدیدنظر به کمیته انضباطی تقدیم می‌کنیم. فرصت 7 روزه داریم و ان‌شاءالله بررسی می‌شود. ما قطعا به این رأی اعتراض داریم. این رأی قطعی نیست، یک هفته برای تجدیدنظر زمان دارد و ما هم  ان‌شاءالله اسناد و مدارک خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که امروز تحویل فدراسیون دادیم، کامل‌تر آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم تحویل می‌دهیم. در این دو سه روزه مدارک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کمیته انضباطی تقدیم می‌کنیم و از حق خودمان دفاع می‌کنیم.

رضائیان با اشاره به درخواست اعتراض نسبت به رأی صادرشده تصریح کرد: قطعا به رأی صادره اعتراض داریم. ما اسناد و مدارکمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داده‌ایم و می‌خواهیم از حق خودمان دفاع کنیم. مرجع ما فدراسیون فوتبال است و ان‌شاءالله حق به حقدار می‌رسد. کمیته انضباطی قطعا با بررسی اسناد استقلال به این رأی رسیده است و برای ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی نکرده است. ما هم اسناد و مدارک خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم که امروز تحویل فدراسیون دادیم و تقاضا داریم که کمیته انضباطی ادله ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم بررسی کند و رأی مجدد صادر کند.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم در مورد صدور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی بدون بررسی اسناد و مدارک این باشگاه اضافه کرد: قطعا همین طور بوده است. بازیکنان استقلال گفته‌اند ما کرونا داریم و بر مبنای ادله آنها رأی صادر شده، ما که هنوز ادله نداده‌ایم و دلایلمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی نکرده‌اند. ما دلایل خاص خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم و تحویل فدراسیون داده‌ایم. در رأی نوشته شده با توجه به تعداد بازیکنان کرونایی استقلال در خوش‌بینانه‌ترین حالت که خود استقلال هم می‌گوید 9 نفر کرونایی دارند، از نظر ما آن 9 نفر با دلایل و شواهد باز هم 25 درصد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پر نمی‌کند. رأی باید دوباره تجدید شود. ان‌شاءالله کمیته انضباطی بررسی کند و رأی دیگری صادر کند.

وی در مورد اوضاع مالی تیم پارس جنوبی جم و کمک‌های مدیریت منطقه ویژه پارس عنوان کرد: فضای همدلی وجود دارد و همه تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوست دارند، کمک می‌کنند و تیم شرایطش خوب شده و به ثبات رسیده است. بازیکنان تمرکز خوبی دارند، ایرج خرم‌دل مدیرعامل منطقه ویژه، نماینده مجلس، استاندار محترم، هیأت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان، همه و همه دست به دست هم داده‌اند و تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حمایت می‌کنند. ما نتیجه خوبی هم در اصفهان گرفتیم که قطعا شروعی برای ما بود و ان‌شاءالله نتایج بهتری هم در روزهای آینده می‌گیریم.

رضائیان در مورد این که آیا پرداختی به بازیکنان تیم خواهند داشت، گفت: ان‌شاءالله قطعا در روزهای آینده پرداختی به بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهیم داشت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول