اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وعده معاون وزیر کشور برای تأمین اعتبار پروژه زباله‌سوز ساری

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: برای فرآیند تکمیلی پروژه زباله‌سوز مرکز مازندران در خطه شمال اعتبارات لازم تأمین می‌شود.

وعده معاون وزیر کشور برای تأمین اعتبار پروژه زباله‌سوز ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، در دیدار شهردار ساری با معاون وزیر کشور پروژه زباله‌سوز مرکز مازندران مورد بررسی قرار گرفت و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه تأمین شد.

مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور امروز در طی دیدار با مسؤولان شهرداری ساری، گفت: برای فرآیند تکمیلی پروژه زباله‌سوز مرکز مازندران در خطه شمال اعتبارات لازم تأمین می‌شود.

وی افزود: روند رو به رشد شهرداری ساری در ساخت نیروگاه زباله‌سوز این شهر باعث می‌شود به گونه‌ای عمل کنیم که پشتیبانی و حمایت لازم را از این شهرداری داشته باشیم و نقش خود را در توسعه پروژه های عمرانی به خوبی ایفا کنیم.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: این شهرداری با اتخاذ تدابیر لازم به گونه‌ای عمل کرده که فعالیت عمرانی‌شان متوقف نشود و حرکت رو به جلو بگیرد.

در ادامه حسین رجب صلاحی معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار کرد: نیروگاه زباله‌سوز در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت موضوع پسماند و حل مشکلات مردم در این بخش فرآیند ساخت این پروژه به‌صورت هفته‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد و شاهدیم  مجموعه این شهرداری بسیار فعالانه مشغول تلاشند تا این پروژه مهم را به اجرا و بهره‌برداری برسانند.

عباس رجبی شهردار ساری هم در این دیدار تکمیل پروژه زباله‌سوز ساری را مهم‌ترین  اقدام شهرداری ساری نام برد که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های کشوری و استانی با تلاش بی وقفه در حال انجام است.

وی بیان کرد: تحقق مطالبات مردم مرکز مازندران از جمله اهدافی است که با جدیت دنبال می‌شود و تلاش می‌کنیم با ساخت این نیروگاه در سریع‌ترین زمان ممکن ضمن پاسخ به مطالبات شهروندان معضل زباله مرکز استان را هم حل کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول