اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

نیاز فضای مجازی به قانون گذاری دقیق

نماینده مردم در مجلس یازدهم،‌ با تأکید بر اینکه نماینده های مردم به اهمیت استراتژیک فضای مجازی پی بردند، از سر و سامان گرفتن پیام رسان های فضای مجازی خبر داد.

نیاز فضای مجازی به قانون گذاری دقیق

«روح الله ایزدخواه» نماینده مردم در مجلس یازدهم، در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: فضای مجازی اهمیت استراتژیک دارد و به همین جهت نیازمند تشکیل کمیسیونی مستقل در این رابطه در مجلس هستیم.

وی ادامه داد: ‌از دولت الکترونیک تا شبکه های اجتماعی و فناوری ارتباطات و اطلاعات وپیام رسان های الکترونیکی و دیجیتالی، موضوعات زیر مجموعه این حوزه هستند. 

نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: حوزه فضای مجازی شامل پیام رسان ها و دیگر ابعاد آن تأثیرات قابل توجهی بر ساختارهای مختلف کشور می گذارد.

ایزدخواه اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم سیاست گذاری و قانون گذاری دقیق و جامعی در حوزه علم و فناوری و فضای مجازی و رسانه های دیجیتال داشته باشیم، لازم دیده شد کمیسیون مستقلی برای این موضوع ایجاد شود و چهارشنبه این هفته درباره آن رای گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول