اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

57 هزار تولیدکننده صنایع دستی متقاضی تسهیلات 12 میلیونی دولت

مدیرکل تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی با اشاره به اینکه حدود 57 هزار تولیدکننده صنایع دستی در سراسر کشور متقاضی دریافت تسهیلات 12 میلیونی دولت هستند، گفت:‌ ارائه کمک معیشتی به 305 صنعت‌گر صنایع دستی آغاز شد.

57 هزار تولیدکننده صنایع دستی متقاضی تسهیلات 12 میلیونی دولت

فرهاد فلاح مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تسهیلات دولت جهت حمایت از تولید کنندگان صنایع دستی،‌گفت: دولت تسهیلات 12 میلیون تومانی را با بازپرداخت دو ساله برای مشاغل آسیب‌دیده ناشی از کرونا در نظر گرفته است.

وی افزود: ما در حوزه صنایع دستی متقاضیان را شناسایی کردیم و حدود 57 هزار نفر خواستار دریافت تسهیلات 12 میلیونی دولت بوده‌اند.

مدیرکل تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی ادامه داد:‌اقدامات لازم جهت تحقق ارائه تسهیلات گام به گام انجام شده و این موضوع با برخی مشکلات همراه بود که در حال مرتفع شده است.

فلاح اعلام کرد: اسامی متقاضیان پالایش شده و برای وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود و پس از آن در سامانه کارا بارگذاری خواهد شد تا مراحل اداری و بانکی انجام گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که متقاضیان معتقدند این تسهیلات بسیار کم است،‌گفت:‌با حمایت وزیر میراث فرهنگی و معاون صنایع دستی قرار است سازمان اقتصادی کوثر 305 صنعتگر صنایع دستی تحت پوشش خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را حمایت کند.

مدیرکل تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت:‌اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته و از روز گذشته کمک‌های حمایتی حمایتی در حال واریز شدن به صنعت‌گران مشمول است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول