اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

نامه نگاری ساپکو با قطعه سازان/قیمت قطعات خودرو به روزرسانی می‌شود

طی نامه ای از سوی شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو به قطعه سازان مقرر شد قیمت قطعات خودرو بر مبنای تغییرات نرخ ارز و نهاده های تولید به روزرسانی شود.

نامه نگاری ساپکو با قطعه سازان/قیمت قطعات خودرو به روزرسانی می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ساپکو در نامه‌ای به انجمن قطعه سازان، از موافقت مدیرعامل ایران خودرو با به روزرسانی قیمت قطعات تأمینی خودرو خبر داد و از قطعه سازان خواست تا در به روز رسانی قیمت قراردادهای خود با هدف پایدارشدن تولیدات همکاری کنند.

در این نامه آمده است: با توجه به تغییرات نرخ ارز، نهاده های تولید و سرفصل هزینه ای طی سال 99 وفق قرارداد فیمابین و لزوم حمایت از زنجیره تامین جهت حفظ جریان تولید و تحقق شعار جهش تولید با موافقت مدیریت ارشد ایران خودرو و شرکت ساپکو فرآیند به روزرسانی قیمت قطعات تامینی در دستور کار قرار گرفته و دعوتنامه سری اول سازندگان ارسال شده است.

لذا با توجه به ضرورت به روزآوری قیمت قراردادها جهت تدوام تولید پایدار، شفافیت مالی و تدقیق بهای تمام شده محصولات انتظار می رود انجمن قطعه سازان همچون گذشته ما را در این امر مهم یاری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول