اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع ماسک و کپسول اکسیژن توسط آستان امامین جوادین (ع)

خادمان آستان امامین جوادین (ع) به منظور لبیک‌گویی به فرمایشات آیت‌الله سیستانی اقدام به تهیه و توزیع ماسک، شیلد و کپسول‌های اکسیژن در بیمارستان‌ها برای بیماران کرونا کردند.

توزیع ماسک و کپسول اکسیژن توسط آستان امامین جوادین (ع)

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، آستان قدس امامین جوادین (ع) همزمان با شیوع کرونا اقدام به فعالیت‌های بشردوستانه برای مبارزه با این ویروس کرد.

 

بر همین اساس، آستان قدس امامین جوادین (ع) علاوه بر تهیه و توزیع مواد غذایی و بسته‌های معیشتی، ماسک و شیلد نیز تهیه و توزیع کرد.

 

اکنون با فراگیری دوباره ویروس کرونا، کارگاه تولید ماسک و شیلد مجدد فعال شده است و روزانه هزاران ماسک و شیلد در آستان امامین جوادین (ع) تولید و در اختیار کادر درمان و همچنین نیروهای ارتشی و دفاعی قرار می‌گیرد.

 

یکی دیگر از اقدامات خادمان این آستان در ایام کرونا و برای لبیک‌گویی به فرمایش آیت‌الله سیستانی مبنی بر کمک به نیازمندان و بیماران کرونایی، تهیه کپسول‌های اکسیژن برای بیماران است.

 

به طوری که در برخی بیمارستان‌های عراق که کپسول اکسیژن با کاهش قابل توجهی مواجه شده بود، به همت آستان امامین جوادین (ع) کپسول‌های مورد نیاز تهیه و در اختیار بیمارستان‌ها به منظور استفاده برای بیماران کرونایی قرار گرفت.

 

به طوری که به گفته مسؤولان آستان تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ کپسول اکسیژن تهیه و بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع شده است. همچنین روند تهیه کپسول‌های اکسیژن برای مبارزه با کرونا ادامه دارد.

به گزارش فارس، حرم امامین جوادین (ع) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به روی زائران باز است و زائران با رعایت نکات بهداشتی به این مکان مقدس مشرف می‌شوند. البته اطراف ضریح نرده‌های برای جلوگیری از نزدیک شدن به ضریح قرار داده شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول