اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

همکاری‌های گمرکی و مشکلات رانندگان ایرانی محور گفت‌و‌گوی سفیر ایران با مقام مسئول روس

در گفت‌و‌گوی ویدئویی سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سرویس فدرال گمرک روسیه همکاری‌های گمرکی دو کشور و مشکلات رانندگان ایرانی مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار گرفت.

همکاری‌های گمرکی و مشکلات رانندگان ایرانی محور گفت‌و‌گوی سفیر ایران با مقام مسئول روس

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه روز دوشنبه ۲۳ تیر ماه در گفت‌و‌گوی ویدئویی با «ولادیمیر ولادیمیروویچ ایوین» معاون سرویس فدرال گمرک روسیه موضوعات مربوط به همکاری‌های گمرکی و برخی مشکلات مرتبط با رانندگان ایرانی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

جلالی در این گفت و گو آمادگی جمهوری اسلامی ایران به منظور همکاری چندجانبه با اتحادیه اقتصادی اوراسیا در چارچوب ایده ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه مبنی بر ایجاد کریدورهای سبز گمرکی در دوران کرونایی و پس از از کرونا به عنوان یکی از پروژه‌های اصلی در توسعه همکاری‌های اقتصادی را مورد تاکید قرارداد. 

 سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو پیش از این عنوان کرده بود: از زمان اجرایی شدن موافقتنامه ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، حجم تجارت خارجی بین دو طرف به بیش از دو میلیارد و ۴۱۷ میلیون دلار رسیده است.(اینجا بخوانید)

مقرر شد مسئولان گمرکی ایران و روسیه تماس‌های مستمری در ارتباط با موضوعات مربوطه داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول