اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سهرابی: مسابقات عقب‌ افتاده را بعد از هفته بیست و ششم برگزار کنند/ حاج‌صفی از تیم ما جدا نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:‌از مسؤولین سازمان لیگ می‌خواهیم مسابقات معوقه را در هفته بیست و ششم برگزار کنند .

سهرابی: مسابقات عقب‌ افتاده را بعد از هفته بیست و ششم برگزار کنند/ حاج‌صفی از تیم ما جدا نمی‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرمعصوم سهرابی در خصوص شرایط تیم تراکتور اظهار داشت: بعد از بازی با استقلال تمرینات‌مان را شروع کردیم و آماده بازی با سپاهان هستیم، تمرینات‌مان به صورت منظم زیر نظر کادر فنی برگزار می‌شود تا به اهداف و نتیجه مورد نظرمان برسیم.

وی در رابطه با اعتراض تیم تراکتور به برگزاری مسابقات لیگ برتر و شرایط این تیم بعد از شروع شدن مسابقات گفت: از اول موضع‌مان را در مورد مسابقات گفتیم متأسفانه گوش شنوایی وجود نداشت نه فقط نظر ما بلکه نظر اکثر باشگاه‌ها این بود که مسابقات شروع نشود.

مدیرعامل تراکتور ادامه داد:کسی احترام خاصی قائل نشد و هیچکس این نظرات را نشنید. ولی دیگر وارد مسابقات شدیم هر چند تعدادی از بازیکنانمان از جمله خارجی ها و آنهایی که در ایران نبودند نتوانستند در تمرینات حاضر شوند. بعد از اجبار در برگزاری مسابقات، شروع به تمرینات کردیم اما بدون تیم کامل‌. میمبلا بازیکن خارجی‌مان نتوانست به تیم اضافه شود و یک بازیکن داخلی‌مان که کرونا گرفت و در اختیارمان نیست. در اوایل شروع مسابقات هم 5 ـ 4 بازیکن‌مان مبتلا به کرونا شدند و این اتفاقات باعث شد تیم‌مان هیچ وقت به صورت کامل نباشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در رابطه با دیدارهای معوقه لیگ برتر خاطرنشان کرد:‌ هم الهامی و باشگاه تراکتور نظرشان بر این است که سریع تکلیف بازی‌های عقب افتاده مشخص شود. از مسؤولین کمیته انضباطی تشکر می‌کنیم که در سریع‌ترین زمان فارغ از رأی و نتیجه‌ای که ما هم به آن اعتراض داریم تکلیف را مشخص کردند و رأی را در این خصوص صادر کردند. من پیگیر آن هستم که این بازی‌های عقب افتاده به خاطر شرایط جدول سریع‌تر برگزار شود و به هفته‌های آخر نیفتند. ما درخواست‌مان از فدراسیون این است که این مسابقات بعد از هفته 25، 26 برگزار شود تا تیم‌ها بازی‌هایشان به صورت کافی باشد.

وی در رابطه با رفتار مسعود شجاعی عنوان کرد: توپ مسعود شجاعی با آمبولانس برخورد کرد و شیشه آن شکست، مسعود شجاعی یکی از بهترین بازیکنان کشورمان است، موضع وی و اکثر بازیکنان این بود که این مسابقات برگزار نشود و متأسفانه مسابقات برگزار شد. مسعود شجاعی در اولین تمرین آسیب دید و از این موضوع ناراحت بود، مسعود شجاعی کمی دیرتر به تمرینات‌مان اضافه شد و به خاطر این بدشانسی کمی ناراحت و عصبانی بود.

سهرابی در رابطه بازی تراکتور با سپاهان گفت: ما درصدد آن هستیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم. این دیدار یک بازی 6 امتیازی است و هر دو تیم می‌توانند برای نایب قهرمانی تلاش کنند. بازی حساسی داریم و برای کسب سهمیه برای‌مان مهم است، تمام تمرکزمان را برای این بازی گذاشته‌ایم تا نتیجه کسب کنیم.

وی در گفت‌وگو با رادیو تهران در خصوص نقل و انتقالات باشگاه تراکتور و شایعات جدایی حاج‌صفی خاطرنشان کرد: اکثر بازیکنان‌مان قرارداد 2 و 3 ساله دارند، حاج‌صفی جزو بازیکنانی است که با باشگاه‌مان قرارداد دارد و علاقه حضور در باشگاه دارد و هیچ پیشنهادی ندارد و تمام تمرکزش روی باشگاه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول