اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

معلولین نخبه استان مرکزی تجلیل شدند

به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی و در راستای نکوداشت مقام بازنشستگان و معلولین موفق و مددجویان نخبه، مراسم تجلیل از آنها با حضور مدیر کل بهزیستی استان مرکزی و معاونین و جمعی از بازنشستگان و نخبگان برگزار شد.

معلولین نخبه استان مرکزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی و در راستای نکوداشت مقام بازنشستگان و معلولین موفق و مددجویان نخبه، مراسم تجلیل از این عزیزان با حضور مدیرکل بهزیستی استان مرکزی و معاونین و جمعی از بازنشستگان و نخبگان برگزار شد.

حفظ حرمت و کرامت بازنشستگان، تکریم از سرمایه‌های انسانی است

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این آیین گفت: حفظ حرمت و کرامت بازنشستگان، تکریم از سرمایه‌های انسانی است چراکه  طی سال‌های فعالیت خود از هیچ کوششی مضایقه نکرده‌اند و خود و همکاران را موظف به حفظ حرمت و تکریم بازنشستگان می‌دانیم.

زهرا امینی ضمن ابراز خرسندی از انجام مسئولیت خطیر خدمت به جامعه هدف در کنار این عزیزان اظهار کرد: عرق خدمت و تلاش و صبوری و آرامش و متانت این عزیزان در کنار اهداف و انگیزه‌های بالای ایشان در طی این مسیر دشوار همواره یاریگر اهداف سازمان بوده است.

وی افزود: در واژه بازنشستگی سه معنا و سه حقیقت نهفته است: سی سال خدمت و کار و فعالیت یک ارزش بزرگ در دین ما و اساس معنویت می‌باشد، به‌طور کلی انسان‌های دارای معنویت در زندگی تلاش و فعالیتشان بسیار زیاد است. سی سال خدمت به مردم و خلق خدا می‌باشد، طبق آیات و روایات هر انسانی که نفع برساند مورد برکت و نفع بیشتر سبب برکت بیشتر می‌شود؛ بخش مهمی از خدمت عزیزان خدمت به خلق خدا و جامعه هدف است و کوچک‌ترین کار برای مردم دارای جزا و پاداش می‌باشد.

این مقام مسئول بیان داشت: بازنشستگان گنجینه تجربه هستند و سایر پرسنل باید ضمن درک حقیقت و فلسفه وجودی کار در بهزیستی، از عملکرد این عزیزان و سعه‌صدر آنان در برخورد با جامعه هدف درس بگیرند.

امینی ضمن تأکید ویژه به حفظ جایگاه پیشکسوتان و تکریم از این قشر جامعه ادامه داد: باور اینکه بسیاری از عزیزان و بزرگان از بین ما رفته‌اند بسیار سخت است و باید یاد آن‌ها را گرامی بداریم همچنین پیشکسوتان و بازنشستگان هویت هر سازمان هستند و برای حفظ جایگاه آنان باید تلاش کرد.

وی ظهور افراد شاخص در میان جامعه دارای معلولیت و در عرصه رقابت‌های ملی و بین‌المللی را موجب غرور و افتخار دانست و از تمامی حوزه‌های سازمانی دست‌اندرکار در پرورش چنین نخبگانی قدردانی کرد.

نخبگان دارای معلولیت سرمایه‌های جامعه‌ ما هستند و می‌توانند الگوهای خوبی برای سایر شهروندان باشند

 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان داشت: نخبگان دارای معلولیت سرمایه‌های جامعه‌ ما هستند و می‌توانند الگوهای خوبی برای سایر شهروندان باشند.

امینی تصریح کرد: افراد دارای معلولیت افرادی صاحب اندیشه، تفکر و با استعداد هستند و استان مرکزی از این حیث ظرفیت‌های بالایی دارد امروز معلولان توانایی‌های خود را به اثبات رسانده‌اند و از مردم و مسئولان انتظار می‌رود به این توانایی‌ها یقین و اطمینان پیدا کنند.

نشان دادن موفقیت معلولین در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، علمی و شغلی و تجلیل از این اقشار سبب تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولین می‌شود و اولین اقدام برای داشتن جامعه سالم ایجاد فرصت برابر برای معلولین است 

وی اضافه کرد: نشان دادن موفقیت معلولین در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، علمی و شغلی و تجلیل از این اقشار سبب تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولین می‌شود و اولین اقدام برای داشتن جامعه سالم ایجاد فرصت برابر برای معلولین است.

وی خاطرنشان کرد: برخی معلولین با توانایی‌های ویژه خود در توسعه پایدار نقش‌آفرینی کرده و در بسیاری از زمینه‌ها با  تلاش و غلبه بر سختی‌ها به موفقیت‌های چشم‌گیری دست‌یافته‌اند.

به گزارش فارس در پایان  این مراسم از بازنشستگان و معلولین موفق و مددجویان نخبه بهزیستی استان مرکزی تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول