اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مزیت‌های استان باید در زندگی مردم نمایان باشد/ اعتبار 2200 میلیاردی برای 46 طرح در چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مزیت‌ها و ظرفیت‌هایی که مدام برای استان برشمرده می‌شود باید در زندگی مردم خودش را نشان دهد، گفت: زمانی به این مزیت‌ها می‌بالیم که مردم اثر آن‌ها را در زندگی حس کنند.

مزیت‌های استان باید در زندگی مردم نمایان باشد/ اعتبار 2200 میلیاردی برای 46 طرح در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

 

مزیت‌های استان باید در زندگی مردم نمایان باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این جلسه با بیان اینکه مزیت‌ها و ظرفیت‌هایی که مدام برای چهارمحال و بختیاری برشمرده می‌شود باید در زندگی مردم استان خودش را نشان دهد، گفت: زمانی به این مزیت‌ها می‌بالیم که مردم اثر آن‌ها را در زندگی حس کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی در این استان نیازمند نگاه بلندتری است، اظهار داشت: زیرساخت صنایع تبدیلی، محورهای مواصلاتی، شرکت‌های دانش‌بنیان و ... باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: پایان پروژه بن-بروجن نیازمند کار جهشی است.

2200 میلیارد تومان اعتبار برای 46 طرح در چهارمحال و بختیاری

اقبال عباسی نیز در این جلسه با بیان اینکه 46 طرح در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: دو هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار لازم برای این طرح‌هاست که از بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی تامین شده و مازاد بر اعتبارات سالانه استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به احداث دو هزار و 440 واحد مسکن محرومان، به تعداد شهدای استان اظهار داشت: یک‌هزار و 500 واحد امروز افتتاح و مابقی آن کلنگ‌زنی می‌شود.

وی همچنین به افتتاح بیمارستان بروجن اشاره کرد و افزود: 10 تا 15 میلیارد تومان اعتبار برای جاده دسترسی این بیمارستان لازم است.

عباسی در خصوص تکمیل راه آهن اصفهان-سفیددشت-شهرکرد گفت: 250 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه تصویب شده است و سه پیمانکار در حال کار هستند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول