اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

کارخانه تولید واکسن در چین احداث می‌شود

ساخت یک کارخانه تولید واکسن کووید ۱۹ در شرق چین آغاز شده که قراراست تا ماه مارس تولیدانبوه واکسن این بیماری را شروع کند.

کارخانه تولید واکسن در چین احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، ساخت یک کارخانه تولید واکسن کووید ۱۹ در شرق چین آغاز شده است.

این کارخانه می‌تواند از ماه مارس آینده تولید انبوه واکسن ضد کرونا را آغاز کند؛ مقامات انتظار دارند که خطوط تولید از اوایل ماه مارس به بهره برداری برسد.

حداقل پنج نامزد واکسن COVID-۱۹ در چین در حال انجام آزمایشات بالینی هستند؛ مقامات بهداشتی این کشور پیش بینی کردند که نخستین واکسیناسیون ضد کرونا احتمالا در پاییز صورت بگیرد.

بنا به گفته مقامات محلی، این کارخانه با سرمایه گذاری ۵۵۰ میلیون یوان (۶۲ میلیون پوند) شروع به تولید انبوه واکسن ضد کرونا خواهد کرد.

کارخانه مذکور در منطقه تجارت آزاد شهر نینگبو واقع در ایالت ژجیانگ ساخته می‌شود و شرکت AIM آن را اداره می‌کند.

رئیس جمهور چین در مجمع سالانه سازمان بهداشت جهانی گفت: توسعه و استقرار واکسن کووید ۱۹ در چین یک کالای عمومی جهانی خواهد بود که دسترسی کشورهای در حال توسعه به واکسن را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول