اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

لطف‌الله نسبی: مربی تیم‌ملی بودن حس خوبی دارد/ با حضور نوشاد و نیما سهمیه توکیو را می‌گیریم

مربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: مربی تیم ملی بودن حس بسیار خوبی است و تمام تلاشم را می‌کنم که به بچه‌ها کمک کنم.

لطف‌الله نسبی: مربی تیم‌ملی بودن حس خوبی دارد/ با حضور نوشاد و نیما سهمیه توکیو را می‌گیریم

میدیا لطف الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش به عنوان مربی در تیم ملی تنیس روز میز اظهار داشت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این لطف مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی بود که باعث شد به عنوان مربی انتخاب شوم. وقتی این پیشنهاد آمد با کمال میل قبول کردم چون افتخار بزرگی بود. من قبلا در تیم ملی بازیکن بودم و حالا می‌خواهم به عنوان مربی کار کنم و حس خیلی خوبی دارم. امیدوارم بتوانم کمک کنم.

وی ادامه داد: اکثر بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند نفراتی هستند که ما از نوجوانی با هم بزرگ شدیم و دوستان صمیمی من هستند، حالا فقط جایگاه‌ها تغییر کرده است. اولویت اصلی من این است که بتوانم به بچه‌ها کمک کنم و از سرمربی تیم ملی هم یاد بگیرم.

مربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد کار مربیگری‌اش گفت:‌ دو سال پیش مدرک مربیگری سطح یک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با حضور مدرس خارجی گرفتم و در این دو سال هم در شهر خودم هم یعنی سنندج مربیگری می‌کنم.

لطف‌الله نسبی در مورد برنامه‌های تیم ملی گفت: فعلا وزارت بهداشت و ورزش اجازه تشکیل اردوها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداده‌اند و هر وقت اعلام کنند، ما کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع می‌کنیم. در حال حاضر اولویت کسب سهمیه المپیک توکیو است و باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

وی در مورد این که تیم ملی در بخش تیمی نتوانست سهمیه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کند، گفت: تیم ما با قرعه سختی روبرو شده بود. من بازی با اسلوونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدم، آنها خیلی سطح بالایی دارند و فکر می‌کنم در حال حاضر جزو 10 تیم برتر دنیا هستند. یک زمانی ما آرزوی بازی با پانزدهم اروپا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتیم اما الان وقتی تیم‌های مطرح این قاره پس از برد ما خوشحالی زیادی می‌کنند. این نشان می‌دهد که ما هم سطح‌مان خیلی بالا رفته و پیشرفت کرده‌ایم.

مربی تیم ملی تنیس روی میز تأکید کرد: با حضور نوشاد و نیما عالمیان احتمال خیلی زیاد ما در بخش انفرادی می‌توانیم سهمیه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنیم. آنها بازیکنان حرفه‌ای هستند و در این دوران کرونا هم تمریناتشان تعطیل نمی‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول