اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف 35 تن شمش‌ سرب

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باندی خبر داد که 35 تن شمش سرب را از یک کارخانه صنعتی در شهرستان آشتیان سرقت کرده بودند.

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف 35 تن شمش‌ سرب

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش گزارشی از وقوع سرقت به عنف از یک کارخانه در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان آشتیان، به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد و بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گفت.

وی افزود:‌ در بررسی‌های مقدماتی پلیس، مشخص شد که در نیمه شب افرادی ناشناس با سر و صورت پوشیده وارد کارخانه شده و با تهدید دو نگهبان شرکت، 35 تن شمش‌های سرب را بارگیری کرده و با دو دستگاه خودروی کامیون از محل خارج کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی، با اشاره به تشکیل تیمی تخصصی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان و پلیس شهرستان آشتیان ادامه داد:‌ با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند پلیسی و در تحقیقاتی شبانه‌روزی محل اختفای اعضای این باند در یکی از روستاهای شهرستان قم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی عملیات دستگیری آنان آغاز شد.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: در عملیات‌هایی جداگانه، 4 نفر از اعضای این باند سرقت دستگیر و دو دستگاه خودروی کامیون و بسیاری از شمش‌های سرقت شده از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان ادامه داشتن تحقیقات تکمیلی پلیس در این پرونده خاطرنشان کرد: اموال کشف شده از سارقان به کارخانه بازگردانده شد و دستگیرشدگان نیز با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول