اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دو زمین به ارزش 33 میلیارد ریال در سلسله و دلفان برای ساخت حسینیه وقف شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلفان و سلسله گفت: در سه ماهه نخست سال جاری دو وقف جدید در شهرستان‌های سلسله و دلفان به ثبت رسیده که ارزش ریالی آنها بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال بوده است.

دو زمین به ارزش 33 میلیارد ریال در سلسله و دلفان برای ساخت حسینیه وقف شد

حجت الاسلام محمد احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان، اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری دو وقف جدید در این شهرستان‌های سلسله و دلفان به ثبت رسیده است.

وی افزود: ارزش ریالی وقف‌های ثبت شده بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلفان و سلسله به بیان جزئیات این دو وقف پرداخت و بیان داشت: یک قطعه زمین به مساحت ۲ هزار متر مربع برای احداث حسینیه در دلفان  به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال و یک قطعه زمین به مساحت هزار متر مربع برای احداث حسینیه در سلسله به ارزش حدود ۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه ترویج سنت حسنه وقف، رشد شاخص‌های فرهنگی را به دنبال خواهد داشت، یادآور شد: سال گذشته 20 فقره وقف به ارزش حدود 100 میلیارد ریال در دلفان و سلسله ثبت شد.

احمدوند در پایان گفت: شهرستان‌های دلفان و سلسله دارای ۳۰۰ موقوفه هستند که شامل انواع و اقسام وقف‌ها از جمله مساجد و حسینیه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول