اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی سمنان با وام‌های بانکی

استاندار سمنان گفت: تأمین نقدینگی، پرداخت تسهیلات و تأمین سرمایه در گردش در قالب وام‌های بانکی برای واحدهای تولیدی بزرگ استان با مساعدت مدیرعامل بانک ملی در دستور کار قرار گرفت.

تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی سمنان با وام‌های بانکی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر پیش از ظهر امروز در دویست و سی و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: توجه، بررسی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی استان اعم از کوچک و بزرگ، به‌صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان محلی برای شنیدن مسائل، موارد و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان است و رسیدگی به این موارد به‌صورت استانی و کشوری همواره در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان بیان کرد: روز گذشته نیز مسائل و مشکلات تسهیلات، تأمین نقدینگی و بدهی‌های بانکی و حقوقی برخی واحدهای بزرگ تولیدی استان طی جلسه‌ای با مدیرعامل بانک ملی بررسی و رسیدگی شد.

آشناگر خاطرنشان کرد: تأمین نقدینگی، پرداخت تسهیلات و تأمین سرمایه در گردش در قالب وام‌های بانکی برای این واحدها با مساعدت مدیرعامل بانک ملی در دستور کار قرار گرفت و در آینده شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این واحدها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه درب جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به روی تمامی صاحبان صنایع و تولیدکنندگان باز است، اظهار کرد: این ستاد گوش شنوای مسائل، مباحث، مشکلات، انتقادات، انتظارات و پیشنهادات این افراد است و رایزنی و پیگیری‌ها در کشور و استان برای رفع این موارد و مشکلات به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول