اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رسانه‌های بوشهر مطالبه‌گر سهم بانک‌ها در روند توسعه استان باشند

استاندار بوشهر گفت: از رسانه‌های استان انتظار داریم پیگیر مشارکت و سهم تسهیلات اشتغالزایی بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی در مسیر توسعه استان باشند.

رسانه‌های بوشهر مطالبه‌گر سهم بانک‌ها در روند توسعه استان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با تاکید بر رفع موانع موجود اداری و بانکی در مسیر رونق تولید در استان اظهار داشت: به منظور رونق فضای کسب و کار در استان، متقاضیان کار و اشتغال نباید در پیچ و خم های اداری و بانکی گرفتار شوند.

استاندار بوشهر بیان کرد: به منظور تقویت فضای کسب و کار در استان همه دستگاه‌های اداری و بانکی با تعامل و همدلی مسیر رونق تولید و اشتغال در استان را فراهم کنند.

وی با اشاره به احکام صادره از سوی رئیس کل بانک مرکزی برای نخبگان بانکی استانها اضافه کرد: اعضا نخبگان بانکی استان بوشهر راهکارهای لازم برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و رونق تولید در استان را شناسایی و عملیاتی کنند.

گراوند با درخواست از رسانه‌ها برای رونق فضای کسب و کار، و تقویت مطالبه گری در این بخش گفت: از رسانه های استان انتظار داریم پیگیر مشارکت و سهم تسهیلات اشتغالزایی بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی در مسیر توسعه استان باشند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی افزود: همه قوا برای گذر از شرایط فعلی کشور در کنار هم حرکت کنند؛ همه باید خود را مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب بدانیم و توان خود را برای توسعه کشور به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: در یکسال باقی مانده از عمر دولت همه باید کمک کنند تا کشور  مسیر توسعه را ادامه دهد نه اینکه با رفتارهای هیجانی و توییت‌هایی که ضد منافع کشور است روند پیشرفت و توسعه کشور با اختلال مواجه شود.

استاندار بوشهر با اشاره به فضای همدلی و تعامل در استان گفت: اکنون کشور در سخت‌ترین شرایط مالی کشور قرار دارد لذا باید ندای وحدت، برادری و همدلی و در مسیر خواسته رهبری که اتحاد و انسجام است حرکت کنیم.

گراوند با بیان اینکه دولت تدبیر و امید کارنامه‌ای قابل دفاع و با افتخار دارد، بیان داشت: با وجود همه مشکلات و تنگناها، کارهای صورت گرفته در حوزه‌های مختلف در استان بی‌نظیر است، کسانی که عینک خدایی داشته باشند می‌بینند که عملکرد دولت قابل تقدیر و ستایش است.

وی اضافه کرد: نگاه و عینک سیاسی را کنار بگذاریم تا مسیر توسعه کشور روند رو به رشد پیشرفت را ادامه دهد.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت تغییر رویه صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در پرداخت تسهیلات اشتغال و کارآفرینی گفت: همه دستگاه‌های نظارتی برای توسعه استان باید پای کار باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول