اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هیأت خبرگان بانکی استان سمنان تشکیل شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: هیأت خبرگان بانکی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تشکیل شد.

هیأت خبرگان بانکی استان سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور پیش از ظهر امروز در دویست و سی و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: هیأت خبرگان بانکی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به‌منظور تسریع در تصویب و پرداخت تسهیلات رونق تولید تشکیل شد.

وی افزود: اعضای این هیأت به پیشنهاد استاندار سمنان معرفی شده و احکام توسط رئیس بانک مرکزی صادر می‌شود که از این پس جلسات این هیأت به دبیری دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان و در محل این کمیسیون برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ادامه داد: در حال حاضر پنج نفر به پیشنهاد استاندار سمنان به بانک مرکزی معرفی شدند که حکم چهار نفر از اعضای هیأت خبرگان بانکی استان صادر شده است.

خجسته‌پور بیان کرد: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کشور به ریاست وزیر صمت و در استان به ریاست استاندار تشکیل می‌شود و بانک‌ها و مؤسسات اعتباری موظف‌ هستند، به استناد ماده ۶۲ قانون رفع موانع تولید، ظرف یک ماه در خصوص موافقت یا مخالفت خود برای تصویب پرداخت تسهیلات به طرح‌های مطرح‌شده در این ستاد اعلام نظر کنند.

وی تأکید کرد: بانک‌ها و مؤسسات مالی در صورت مخالفت، باید دلایل مخالفت خود را به هیأت خبرگان بانکی ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ارسال کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: اگر دلایل مخالفت اعلامی از سوی بانک‌ها مورد موافقت هیأت خبرگان بانکی ذیل کارگروه قرار نگیرد، بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات هستند و در صورت عدم پرداخت، تخلف محسوب شده و پرونده متخلفان به هیأت انتظامی بانک مرکزی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول