اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

غیبت دو ملی‌پوش والیبال در تمرینات سایپا/ گلایه از کسر مبلغ قرارداد

دو ملی‌پوش والیبال سایپا به دلیل گلایه از کسر مبلغ قراردادها در تمرینات این تیم حاضر نشده‌اند.

غیبت دو ملی‌پوش والیبال در تمرینات سایپا/ گلایه از کسر مبلغ قرارداد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم والیبال سایپا از جمله تیم‌های لیگ پیش‌رو است که در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و از همین ابتدا خود را به عنوان یکی از مدعیان معرفی کرد. مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند تا درصدی از مبلغ قرارداد اعضای این تیم را پیش از شروع رقابت‌ها کسر کنند.

انصراف یکی از اسپانسرهای این باشگاه موجب شده تا خودروسازان برای جلوگیری از مشکلات بعدی تصمیم به این کار بگیرند. فعلاً موضوع 10درصد ار مبالغ قرارداد مطرح شده است که برخی از بازیکنان نسبت به آن اعتراض دارند.

دو ملی‌پوش والیبال سایپا یعنی علی شفیعی و سید محمد موسوی در اعتراض به این شرایط در تمرینات حضور پیدا نکرده‌اند. پیش از این صحبت‌هایی درمورد پیوستن موسوی به پلاس‌لیگا هم مطرح شده بود که از سوی مسئولان این باشگاه تکذیب شد.

گفته می‌شود این دو بازیکن روی بندهای قرارداد خود نکاتی را اعلام کردند. به گفته مسئولان سایپا پیش نویس قرارداد این دو بازیکن امضا شده و در روزهای آینده با رفع مشکلات، آنها به تمرینات اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول