اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هرجا از برکت بسیج استفاده کردیم موفق بودیم/ به ازای هر محیط‌بان ۱۲ هزار هکتار مرتع را باید پوشش دهیم

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: هرجا از برکت بسیج استفاده کردیم موفق بودیم و جالب است بدانید اولین شهید اطفای حریق محیط زیست امسال ما از پاسداران سپاه کرمانشاه بود.

هرجا از برکت بسیج استفاده کردیم موفق بودیم/ به ازای هر محیط‌بان ۱۲ هزار هکتار مرتع را باید پوشش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جمشید محبت‌خانی ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سپاه نینوا و محیط زیست استان اظهار کرد: فرزندان و آیندگان ما نحوه رفتارمان با محیط زیست را قضاوت خواهند کرد و ما باید بدانیم محیط زیست ارثی نیست بلکه امانتی برای فردای کشور است.

وی تصریح کرد: قلبا معتقدیم هرجا از برکت بسیج استفاده کردیم موفق بودیم و جالب است بدانید نخستین شهید اطفای حریق محیط زیست امسال ما از پاسداران سپاه کرمانشاه بود.

 

* جهادگران بسیجی به صورت صد درصدی پای کار هستند/ گلستان اولین استانی که سپاه چنین تفاهم‌نامه همکاری با محیط زیست منعقد می‌کند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: جهادگران بسیجی به صورت صد درصدی پای کار هستند و ما اگر بخواهیم به تنهایی به صیانت از محیط زیست برویم به ازای هر محیط‌بان ۱۲ هزار هکتار مرتع را باید پوشش دهیم.

محبت‌خانی خاطرنشان کرد: گمان می‌کنم گلستان اولین استانی باشد که سپاه چنین تفاهم‌نامه همکاری با محیط زیست منعقد می‌کند.

وی اضافه کرد: یکی از محورهای اصلی ما در برنامه‌های در سال ۱۳۹۹ استفاده از ظرفیت بسیج است و این کار در گلستان هرچه زیباتر و با بهره‌وری بیشتر صورت بپذیرد نمونه‌ای برای دیگر استان‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول