اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فارس من| ارائه تسهیلات به دانشجویان برای شهریه خوابگاه ها به منظور کاهش هزینه‌ها در بحران کرونا

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: برای شهریه خوابگاه دانشجویان شهریه‌پرداز تسهیلاتی فراهم کردیم که متناسب با دوره کرونا مقداری از هزینه دانشجویان کاسته شود.

فارس من| ارائه تسهیلات به دانشجویان برای شهریه خوابگاه ها به منظور کاهش هزینه‌ها در بحران کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران خبرگزاری فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من درخواست «‌ چرا با تعطیلی خوابگاه‌ها، شهریه دریافت می‌شود؟» را دارند. 

این کاربران می‌گویند: «با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ و تخلیه خوابگاه‌های دانشجویی پس از شیوع ویروس کرونا، دانشگاه‌ها از دانشجویان خوابگاهی اقدام به دریافت شهریه کرده‌اند که کاملاً غیرمنصفانه و علیه حق دانشجوست. لازم به ذکر است که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، با ۱۰ درصد جریمه روبه‌رو خواهیم شد. این درخواست به امید مطالبه حقوق دانشجویان ثبت شده است.»

*  وضعیت شهریه خوابگاه‌ها به صورت مناسبی حل می‌شود

در پیگیری‌ها، محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: پرداخت شهریه خوابگاه دانشجویان روزانه که آموزش رایگان می‌بینند جزء مصوبات ما نبوده و قرار است تعیین تکلیف آن با معاونت دانشجویی و با  مشورت سازمان دانشجویان انجام شود؛ بنابراین ما پولی از دانشجویان دریافت نکرده‌ایم.  

وی افزود: قطعا وضعیت شهریه خوابگاه‌ها به صورت مناسبی حل می‌‌شود. برای شهریه دانشجویان شهریه‌پرداز تسهیلاتی فراهم کردیم که متناسب با دوره کرونا مقداری از هزینه دانشجویان کاسته شود. 

*تا به حال مطالبه پرداخت هزینه خوابگاه های تخلیه شده را نداده ایم

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: ما در مورد هزینه خوابگاه‌ها حتما راه حل مناسبی اعلام خواهیم کرد و تا به حال از دانشجویان مطالبه پرداخت برای خوابگاه‌هایی که تخلیه شده است نداده‌ایم. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول