اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دشتی:غلامپور بزرگ‌تر من و احترامش برایم واجب است/ استقلالِ استراماچونی با حمایت هواداران صدرنشین شد

هافبک ـ مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: غلامپور مربی و بزرگتر من است و هرگز به او بی‌احترامی نمی‌کنم و احترامش برایم واجب است.

دشتی:غلامپور بزرگ‌تر من و احترامش برایم واجب است/ استقلالِ استراماچونی با حمایت هواداران صدرنشین شد

علی دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل تراکتور و این که گفته می‌شود بعد از تعویضش با بهزاد غلامپور جر و بحث کرده است، اظهار داشت: جر و بحثی در کار نبود ولی حالا که این گونه عنوان شده من اصل موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گویم. زمانی که تعویض شدم، روی نیمکت تیم نشستم. طبیعتا وقتی بازیکن تعویض می‌شود خسته است و دوست دارد در جای راحتی بنشیند. اما به من اعلام کردند باید روی سکوها بنشینم. در آن لحظه از مسؤولان خواستم اگر امکان دارد من روی نیمکت بنشینم و چند بار این حرف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به من زدند که از جایم بلند شوم و با توجه به پروتکل‌ها روی سکو بروم.

وی افزود: من هم بعد از این که این اتفاق افتاد و متوجه شدم که قانون چنین چیزی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از نمایندگان تیم‌ها خواسته روی سکوها رفتم و نشستم.

بازیکن تیم استقلال در خصوص این که ظاهرا در جریان این اتفاقات با بهزاد غلامپور جر و بحث کرده است، گفت: خود آقا بهزاد چند بار به من گفت که از آنجا بلند شوم و روی سکو کنار بازیکنان بنشینم. او این حرف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به من زده و هیچ مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد و من هم بعد از صحبت‌های او روی سکو نشستم. آقای غلامپور مربی و بزرگتر من است و هرگز به او بی‌احترامی نمی‌کنم و احترامش برای من واجب است.

وی با اشاره به شرایط این روزهای تیم استقلال  و اینکه آیا نمی‌ترسند کرونا بگیرند گفت: مگر می‌شود نترسیم؟ به هر حال همه درگیر ویروس کرونا هستند و روزهای سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گذرانیم. کار ما خیلی سخت شده و در تمرینات با ترس تمرین می‌کنیم.

دشتی خاطرنشان کرد: وقتی هم تیمی‌هایم گرفته‌اند طبیعتا ما هم می‌ترسیم که به این ویروس مبتلا شویم. کرونا خطرناک است و باید خیلی مراقب باشیم. تمام بازیکنانی که در استقلال کرونا گرفته‌اند رفقایم هستند و برای همه آنها آرزوی سلامتی دارم، اما انصافا بازی و تمرین در این شرایط برایمان خیلی سخت شده است.

وی با بیان این که بازیکنان در پروازها و سفرها شرایط سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه می‌کنند، افزود: قبل از این که به اهواز برویم، تست کرونای بچه‌ها منفی بود. در هواپیما که نشسته بودیم مسافری که کنار من قرار داشت ماسک نزده بود، من چگونه به او بگویم ماسک به صورتش بزند؟ وقتی درهای هواپیما باز می‌شود، همه کنار هم هستیم و انتقال ویروس در این شرایط خیلی ساده اتفاق می‌افتد. فکر می‌کنم برای این موارد باید بهتر تصمیم می‌گرفتند.

هافبک ـ مهاجم تیم فوتبال استقلال که در چند بازی اخیر در پست مدافع به میدان رفته، در خصوص عدم نتیجه‌گیری تیمش در چند بازی گذشته گفت: شرایط استقلال در این هفته‌ها واقعا خاص بوده، اگر یادتان باشد زمانی که استراماچونی هدایت استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده گرفت در 6-5 بازی اول اصلاً خوب نتیجه نمی‌گرفتیم. در آن زمان هواداران صبر کردند و پای تیم ایستادند و دیدید که استقلال روی دور افتاد و به صدر جدول هم رسید. الان هم شرایط همین گونه است. در این چند وقت تیم ما خیلی از بازیکنانش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار نداشته؛ به طور مثال دیاباته بازی نمی‌کرد و فرشید اسماعیلی هم نبود.

وی تاکید کرد: از طرفی بازی‌ها 3-2 ماه تعطیل بود و بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از شرایط مسابقه دور کرد. همه این اتفاقات در نتیجه‌گیری استقلال تأثیر دارد. هواداران استقلال در این مدت واقعا از تیم حمایت کردند و امیدوارم آنها از مجیدی هم مثل استراماچونی حمایت کنند. دیدید که تیم در مقابل تراکتور خوب کار کرد و با وجود این که تمرین نداشتیم، عملکرد قابل قبولی به جا گذاشتیم. به همین خاطر اگر از تیم ما حمایت شود، مطمئنا می‌توانیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول