اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

11 هزار ثبت نامی برای مسکن فرهنگیان/ تأیید 4500 نفر در مرحله اول

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با اعلام نتایج اولیه درخواست مسکن فرهنگیان، از 11 هزار ثبت نامی مسکن فرهنگیان در استان، درخواست بیش از 4500 نفر تأیید شده است.

11 هزار ثبت نامی برای مسکن فرهنگیان/ تأیید 4500 نفر در مرحله اول

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جواد دادی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واحدهای مسکونی فرهنگیان در چارچوب طرح اقدام ملی مسکن احداث می شود، اظهار کرد: ثبت نام مسکن فرهنگیان در ماه‌های پایانی سال 98 آغاز شد و تا دهه آخر خردادماه 99 ادامه داشت.

وی افزود: بیش از 11 هزار نفر از فرهنگیان استان هرمزگان در سامانه مسکن فرهنگیان ثبت نام کردند که در پالایش اولیه بیش از چهار هزار و 500 نفر مورد تأیید قرار گرفته‌اند.

دادی پور ادامه داد: اسامی افراد ثبت نامی در سه مرحله پالایش و ویرایش شده است؛ نخست فرم «ج» از ادارات کل راه و شهرسازی، ادارات کل ثبت اسناد و املاک و همچنین برای احراز هویت از اداره کل ثبت احوال استعلام گرفته شده است.

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش هرمزگان گفت: فرهنگیانی که در هر یک از مراحل پالایش اعتراض داشتند، تا 23 خردادماه 99 با ورود به سایت و ثبت اعتراض، پرونده آنها با استعلامات جدید به وزارت مسکن و شهرسازی ارسال شد و پیش بینی می‌شود حدود سه هزار نفر از این افراد مورد تأیید قرار گیرند.

دادی پور اضافه کرد: ساخت طرح مسکن فرهنگیان در راستای تفاهم نامه منعقد شده مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش به منظور اختصاص بخشی از ظرفیت طرح اقدام ملی تأمین مسکن به فرهنگیان بوده است.

این مسؤول بیان داشت: اسامی افراد تأیید شده به مناطق ارسال شده است و افراد می‌توانند برای کسب آگاهی از نتایج پالایش اولیه، از طریق دایره تعاون اقدام کنند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول