اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مبادی ورودی دزفول و تفریحگاه‌های آن مسدود می‌شوند

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: از روز چهارشنبه لغایت جمعه این هفته جهت ایجاد وضعیت سفید در دزفول کلیه مبادی ورودی شهرستان و تفریحگاه‌ها به‌ویژه پارک ساحلی علی‌کله مسدود خواهند شد.

مبادی ورودی دزفول و تفریحگاه‌های آن مسدود می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان اظهار کرد: در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان از کلیه فرمانداران شهرستان‌های خوزستان تقاضا شد که از سفر شهروندان خود به دزفول تا اطلاع ثانوی جلوگیری کنند.

وی افزود: در راستای برخورد با متخلفینی که سلامت مردم را تهدید می‌کنند، از روز چهارشنبه الی جمعه این هفته جهت ایجاد وضعیت سفید در دزفول کلیه مبادی ورودی شهرستان و تفریحگاه‌ها به‌ویژه پارک ساحلی علی‌کله مسدود خواهند شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: با استفاده از ظرفیت نیروهای ناجا، بسیج، شهرداری و سایر دستگاه‌های دزفول ایست بازرسی در ورودی‌های شهرستان مستقر می‌شوند تا از ورود میهمانان و شیوع بیشتر کرونا در دزفول جلوگیری شود.

وی ادامه داد: درصورت مشاهده افراد در تفریحگاه‌ها و خودروهای پارک‌شده در اماکن تفریحی، خودرو طبق قانون توقیف و با افراد متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

علی فرهمند پور تصریح کرد: فرهنگ استفاده از ماسک باید با کمک تمامی مردم و مسؤولین در سطح جامعه نهادینه شود و برای کمک به انجام هرچه بهتر این کار، تا جایی که مقدور و ممکن است ماسک رایگان در بین مردم توزیع خواهد شد. چراکه با انجام هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی کمتر در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: آزمون استعدادهای درخشان و تیزهوشان در دزفول نیز مورخ ۲۷ تیرماه طبق مصوبات ملی همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 فرهمندپور اذعان کرد: برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسمات عزاداری ایام محرم طبق وضعیت استان، در روزهای آتی تصمیم‌گیری خواهد شد اما باید پذیرفت که شرایط امسال با سال‌های گذشته متفاوت است پس قاعدتاً برنامه‌ها دستخوش تغییراتی خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول