اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

احداث یک واحد مسکونی آبرومندانه برای خانواده زندانی

مدیرکل زندان‌های استان مازندران پس از مشاهده وضعیت زندگی و محل اسکان خانواده زندانی که پس از یک روز بارانی وضعیت خوبی نداشتند، گفت: نسبت به تخریب ساختمان مسکونی و ساخت یک واحد ساختمان آبرومندانه برای این خانواده اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

احداث یک واحد مسکونی آبرومندانه برای خانواده زندانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی استادی مدیرکل زندان‌های استان مازندران طی دیداری به منظور رفع مشکلات معیشتی زندانیان بهشهر پس از مشاهده وضعیت زندگی و محل اسکان خانواده زندانی که پس از یک روز بارانی وضعیت خوبی نداشتند، اظهار کرد: نسبت به تخریب ساختمان مسکونی و ساخت یک واحد ساختمان آبرومندانه برای این خانواده اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت ارزیابی وضعیت خانواده زندانیان گفت: خانواده‌های زندانیان از گروه‌های هدف در سازمان زندان‌ها محسوب شده و باید با برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی و حمایتی و خیرین استان زمینه آسایش و آرامش را برای خانواده زندانیان فراهم کنیم.

استادی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادها، شرکت‌ها و به طور کلی جامعه در برابر خانواده‌های زندانیان مسؤول هستند و این قشر آسیب دیده مرتکب خلاف و جرمی نشده، بلکه به خاطر اشتباه فردی از اعضای خانواده در عقوبت و سختی بسر می‌برد.

استادی بر تکریم حقوق خانواده زندانیان تأکید و اظهارکرد: رسانه‌ها باید در راستای نهادینه‌سازی این مقوله نقش‌آفرینی کرده و ضمن جلوگیری از تضییع حقوق اجتماعی خانواده زندانیان سهم حمایتی خویش را  به این افراد ادا کنند.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران در پایان احداث ساختمان مسکونی برای مددجوی مورد نظر با حمایت خیران شهرستان بهشهر و پیگیری مستمر انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان و دفتر فنی و عمرانی زندان‌های استان را ضروری خواند.

وی در پایان بیان کرد: خانواده زندانیانی که نیازمند حمایت و کمک باشند، زیاد هستند و برای شناسایی و مساعدت به این خانواده‌ها انجمن حمایت از زندانیان شهرستا‌نها باید پویاتر از گذشته عمل کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول