اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

داوودی: وزنه‌برداری تهران اوضاع خوبی ندارد / تمرین انفرادی ورزشکار را از لحاظ روحی خسته می‌کند

قهرمان وزنه برداری جوانان جهان گفت: در این چند سال اخیر، هیچ چیزی در وزنه‌برداری استان تهران ندیدیم و در حال حاضر تمام سالن‌های تهران افتضاح است و هیچ امکاناتی ندارد.

داوودی: وزنه‌برداری تهران اوضاع خوبی ندارد / تمرین انفرادی ورزشکار را از لحاظ روحی خسته می‌کند

علی داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص انجام تمریناتش، اظهار داشت: همچنان مثل ماههای گذشته نیز تمریناتم را به طور روزانه پیگیری می‌کنم تا آمادگی جسمانی خود را در این روزها حفظ کنم. منتها چون هیچ مسابقاتی در سطح دنیا وجود ندارد جسته و گریخته به سالن می روم و تمرین سنگین و پرفشار ندارم چون احتمال آسیب دیدگی وجود دارد.

وی در خصوص اینکه تنها تمرین می کند، تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی تمرین انفرادی این است که از لحاظ روحی و جسمی خسته می شوم چون در سالن کسی نمی‌آید، بی روح و کسل‌کننده است. در طول تمرین نیز فقط با پولاد سرد باید سرکار داری، ولی برای اینکه از آمادگی بدنی دور نشوم باید تمرینات را ادامه دهم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که زودتر ویروس کرونا ریشه کن شود یا واکسن این بیماری ساخته شود تا مردم به روال عادی زندگی خود برگردند.

داوودی در مورد ارتباط با کادر فنی تیم ملی نیز گفت: محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی بزرگسالان، دو یا سه بار در هفته به محل تمرینم می آید و باعث دلگرمی ام می شود. 

قهرمان وزنه برداری بزرگسالان آسیا در خصوص انتخابات وزنه‌برداری استان تهران نیز عنوان کرد: امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس هیأت وزنه‌برداری استان تهران انتخاب می‌شود، دل بسوزاند و کار مهم و تاثیرگذاری برای ورزشکاران انجام دهد. کسانی که رئیس می‌شوند، قبل از انتخابات کلی تبلیغات می‌کنند و می‌گویند جایگاه ریاست برای آنها زیاد مهم نیست ولی در این چند سال اخیر، هیچ چیزی ندیدیم و در حال حاضر تمام سالن‌های تهران افتضاح است و هیچ امکاناتی ندارد. این نابسامانی بخاطر مسئولان و روسای قبلی هیأت بوده که هیچ کاری برای وزنه‌برداری تهران نکرده‌اند.

قهرمان جوانان جهان خاطرنشان کرد: افرادی برای رئیس هیأت کاندیدا شدند و گفتند کار می‌کنند، امیدوارم هر کسی که مناسب است انتخاب شود و با جان و دل کار کند و همتی داشته باشد تا قدم‌های مثبتی برای پیشرفت وزنه‌برداری استان تهران بردارد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول