اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسائی و دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در شهرستان ملایر توسط مامورین پلیس فتا خبر داد.

دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در ملایر

محمدباقر سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر از شناسائی و دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در شهرستان توسط مامورین پلیس فتا خبر داد و اظهار کرد: به دنبال دریافت اخباری در زمینه درج قیمت‌های نامتعارف مربوط به خرید، فروش و اجاره‌بها در فضای مجازی تلگرام که باعث ایجاد اخلال در نظام عرضه و تقاضا و افزایش کاذب قیمت‌ها در سطح شهرستان شده بود بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در پی رصد فضای مجازی و انجام اقدامات فنی و علمی موثر، مامورین مشاهده کردند که فردی بدون رعایت ملاحظات و مفاد قانونی اقدام به انتشار اخبار کذب در حوزه مسکن کرده که بلافاصله طی هماهنگی لازم با دستگاه قضائی وی توسط مامورین پلیس فتا دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه با تشکیل پرونده این متهم تحویل مراجع قضائی شد بیان کرد: افراد در استفاده از شبکه‌های اجتماعی از انتشار اخباری که از صحت و سقم آن اطلاع ندارند امتناع کنند که این امر برخورد قانونی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول