اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

حسن زاده: سالن های تئاتر کماکان باز هستند

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی تأکید کرد: دستور بازگشایی یا تعطیلی سالن ها برای ما از سمت ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ می شود که هنوز چنین ابلاغیه ای صادر نشده است، بنابراین کماکان سالن ها باز هستند.

حسن زاده: سالن های تئاتر کماکان باز هستند

محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی درباره تناقضات مبنی بر تعطیلی یا عدم تعطیلی سالن های نمایش و ابلاغیه استانداری تهران در گفت وگو با فارس گفت: ما مبنایمان ابلاغ استانداری تهران نیست مبنایمان برای تعطیلی یا بازگشایی ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی در ادامه افزود: احتمال این وجود دارد که ستاد ملی مبارزه با کرونا به زودی به این نتیجه برسد که دوباره سالن های تئاتر و سینما و مراکز فرهنگی ، هنری تعطیل شوند ولی نکته این است که این نتیجه تا حاصل نشود ما نمی توانیم سالن هارا به خاطر ابلاغ استانداری تعطیل کنیم.

حسن زاده اظهار داشت: واقعیت این است که ما هم برایمان سلامتی هنرمندان و تماشاگران حائز اهمیت است ولی ما یک اداره کل ذیل وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که همه قوانین و چارچوب ها برای تعطیلی و بازشگایی چند باره سالن های تئاتر همه از یک کانال مشخص می آید و از این به بعد هم همینطور خواهد بود.

به گزارش فارس، شب گذشته ابلاغی از سوی استانداری تهران مبنی بر تعطیلی برخی مراکز صورت گرفت که سالن های سینما و تئاتر و مراکز مرتبط نیز جزو ان بودند که البته هنوز ستاد ملی مبارزه با کرونا آن را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ نکرده است حال می بایست ببینیم شرایط به چه صورتی قرار است بشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول