اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مجلس مقابل بی‌قانونی در بازگشت کفاشیان خواهد ایستاد/ وزیر ورزش مسؤول مستقیم این اتفاقات است

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد وزیر ورزش و جوانان مسؤول مستقیم سناریو بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال است.

مجلس مقابل بی‌قانونی در بازگشت کفاشیان خواهد ایستاد/ وزیر ورزش مسؤول مستقیم این اتفاقات است

سیداحسان قاضی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس، درباره بازگشت احتمالی علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال و طراحی صورت گرفته در این موضوع، اظهار داشت: این ماجرا ناشی از یک طراحی است که مسئول مستقیم آن آقای مسعود سلطانی فر است. این بی قانونی و تخلف آشکار از قوانین، هیچ توجیهی ندارد.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی برابر این بی قانونی و همچنین سایر بی قانونی های صورت گرفته خواهد ایستاد. این موضوع را نهادهای نظارتی و قانونی نیز پیگیر هستند و در قبال آن، مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آقای کفاشیان که به دلیل یک پرونده در کمیته اخلاق از فوتبال و مدیریتش کنار گذاشته شده بود، هم اکنون بازنشسته بوده و حضورش به عنوان نایب رئیس فدراسیون نیز با اشکالات قانونی مواجه است. در چنین فضایی، برخی اشخاص که مسئولیت اقدامات آنها را با وزیر ورزش می دانیم، در حال طراحی یک سناریو برای بازگشت وی به راس فدراسیون هستند.

قاضی زاده متذکر شد: وزیر ورزش و جوانان بایستی پاسخگوی این اقدام که صراحتا غیرقانونی و تخلف آشکار است، باشد. این موضوعی است که نمایندگان ملت در مجلس، در قبال آن خواهند ایستاد و مانع از اجرایی شدن طراحی ها خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول