اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

سینماهای هنگ‌کنگ دوباره تعطیل شدند

سینماهای هنگ‌کنگ به خاطر موج جدید شیوع ویروس کرونا مجددا تعطیل می‌شوند.

سینماهای هنگ‌کنگ دوباره تعطیل شدند

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، سینماهای هنگ کنگ به همراه پارک موضوعی شرکت والت دیزنی، در میان شیوع مجدد ویروس کرونا درهای خود را می‌بندند. 

 

شایعه‌هایی مبنی بر بازگشایی سالن‌های سینمای هنگ کنگ در اواخر ماه جولای پخش شده با این وجود مقامات رسمی همچنان اعلام می‌کنند که بازگشایی در آینده نزدیک نخواهیم داشت.

بسته شدن مجدد سینماها در هنگ کنگ به دنبال ثبت ۴۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا صورت می‌گیرد که منشا ابتلای نزدیک به نیمی از آن‌ها مشخص نشده است.

اواخر دوشنبه شب، کری لام، رئیس اجرایی هنگ کنگ در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که این شهر سخت‌ترین قوانین فاصله اجتماعی خود را تا به امروز، از جمله محدود کردن تعداد کلیه اجتماعات عمومی از ۵۰ نفر به ۴ نفر، ممنوعیت ناهارخوری در رستوران‌ها از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ساعت ۵ صبح و دستور تعطیلی تمام کافه‌ها، سالن‌های بدنسازی، سینماها، سالن‌های کارائوکه و پارک‌های موضوعی صادر می‌کند. این محدودیت ها از چهارشنبه به مرحله اجرا می رسد.

 

هنگ کنگ از ماه ژوئن با گزارش عدم وجود حتی یک مورد از ابتلا، جلوی شیوع ویروس کرونا را برای هفته‌ها به طور کامل گرفته بود. اما از ششم جولای ۱۸۲ مورد ابتلای جدید به ثبت رسید که منشا ۵۴ مورد از آن‌ها مشخص نشده است.

 

تا به امروز، هنگ کنگ ۱،۵۲۱ مورد، ابتلا به ویروس کرونای تأیید شده و ۸ مرگ ناشی از کووید ۱۹ را ثبت کرده است که یکی از بهترین و مطلوب‌ترین آمارها به جهت مهار مدیریت شده پاندمی کرونا در جهان را نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول