اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انفجار مین در «درعا» سوریه؛ دو کودک کشته شدند

انفجار یک مین به جا مانده از زمان اشغال مناطقی از استان «درعا» در جنوب سوریه، دو کودک را کشت و دو غیرنظامی دیگر را زخمی کرد.

انفجار مین در «درعا» سوریه؛ دو کودک کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، انفجار مین به جا مانده از تروریست‌ها در شهر «شیخ مسکین» در شمال استان درعا کشته شدن دو کودک و زخمی شدن دو غیرنظامی دیگر را رقم زد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) یک مین کاشته به جا مانده از گروه های تروریستی امروز در شهر شیخ مسکین در شمال درعا منفجر شد و شهادت دو کودک و زخمی شدن دو نفر دیگر را به همراه داشت.

در همین حال «بسام الحریری» مدیر روابط روابط عمومی بیمارستان دولتی درعا ضمن تایید اینکه دو غیرنظامی مجروح و اجساد دو کودک کشته به بیمارستان تحویل داده شده است، گفت که احتمالا تعداد زخمی‌ها که هنوز در محل انفجار هستند، بیش‌تر از این باشد.

گروه‌های تروریستی از زمان حمله به سوریه در سال ۲۰۱۱ در همه مناطق تحت اشغال خود اقدام به کاشتن مواد منفجره و مین در  ساختمان‌های مسکونی، جاده‌ها، اماکن عمومی، وسایل نقلیه و حتی اسباب بازی‌های کودکان کردند و با وجود شکست داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در درعا و پاکسازی بسیاری از  این مناطق، هنوز مین‌های کشف نشده موجب کشته و زخمی شدن شهروندان و وارد آمدن خسارت به اموال عمومی و خصوصی می‌شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول