اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تعامل بین فرهنگیان ولایتمدار و دادگستری فارس جهت اجرای سند تحول بنیادین

فرهنگیان ولایتمدار فارس با تأکید بر اجرای سند تحول بنیادین به‌عنوان بهترین راه برون‌رفت از مشکلات آموزش‌وپرورش تأکید کردند: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و جلوگیری از سندهای تحمیلی همکاری بیشتری بین فرهنگیان و دادگستری انجام شود.

تعامل بین فرهنگیان ولایتمدار و دادگستری فارس جهت اجرای سند تحول بنیادین

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس‌کل دادگستری فارس در دیداری صمیمانه با جمعی از فرهنگیان ولایتمدار فارس با ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان بر استفاده از ظرفیت این قشر فرهیخته در حوزه‌های مختلف فرهنگی ازجمله طرح مصلحین قرآنی شوراهای حل اختلاف و حضور فعال در فضای مجازی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم موسوی اظهار داشت: این جلسات به‌صورت مستمر و با هدف هماهنگی و همراهی بیشتر ادامه یابد تا از توانمندی‌های فرهنگیان شاغل و بازنشسته در زمینه‌های مختلف بیشتر استفاده شود.

در این دیدار که با حضور حدود ۶۰ نفر از فرهنگیان ولایتمدار فارس برگزار شد، چند تن از فرهنگیان مشکلات و خویش را در ارتباط با مسائل مختلف جامعه و آموزش‌وپرورش بیان کردند که در ادامه به‌صورت مشروح می‌آید.

 اجرای سند تحول بنیادین بهترین راه برون‌رفت از مشکلات آموزش‌وپرورش

فرهنگیان ولایتمدار فارس با تأکید بر مسائل معنوی بر همراهی نیروهای اصیل ولایی و انقلابی تأکید کردند: از آنجاکه اجرای سند تحول بنیادین بهترین راه برون‌رفت از مشکلات آموزش‌وپرورش است، قرار شد در جهت اجرای سند تحول در آموزش‌وپرورش و جلوگیری از اجرای سندهای تحمیلی کشورهای غربی همچون سند ۲۰۳۰ همکاری بیشتری بین فرهنگیان و دادگستری فارس انجام شود.

ارائه راهکارهای توسط فرهنگیان ولایتمدار در مواردی چون دعاوی خانواده و پیشگیری از طلاق و استفاده از وجود مشاوران خبره فرهنگی در این زمینه از پیشنهادهایی بود که این قشر ولایتمدار برای بهبود سبک زندگی مطرح کردند.

تبیین فرهنگ سواد رسانه‌ای در فارس

تشکیل گروه‌های منسجم کاری و نظارت بر نحوه آموزش‌های مجازی و تبیین فرهنگ سواد رسانه‌ای برای جلوگیری از انحراف در این آموزش‌ها و تبعات منفی آن از دیگر مواردی بود که توسط این جمع فرهنگی به رئیس‌کل دادگستری فارس پیشنهاد شد.

پیگیری اختصاصی مشکلات حقوقی فرهنگیان  به‌منظور حفظ کرامت فرهنگیان فارس

ایجاد وقت مناسب و اختصاصی برای پیگیری مشکلات حقوقی فرهنگیان در بخش‌های مختلف قضایی به‌منظور حفظ کرامت و شأن فرهنگیان فارس از موارد قابل‌ذکر در این جلسه

شناسایی مشکلات عمده صنفی فرهنگیان شاغل و بازنشسته 

شناسایی مشکلات عمده صنفی فرهنگیان شاغل و بازنشسته در سطح استان و کشور و تحویل به ریاست دادگستری استان برای پیگیری این مشکلات از دیگر مواردی بود که مطرح شد.

فرهنگیان ولایتمدار فارس در این جلسه خواستار شدند که حضرت آیت‌الله رئیسی جلسه‌ای با نمایندگان فرهنگیان سراسر کشور داشته باشند و از نزدیک با مشکلات و درخواست‌های فرهنگیان و آموزش‌وپرورش آشنا شوند.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول