اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

محدودیت‌های جدید فعالیت اصناف در تهران

رئیس اتاق اصناف تهران از محدودیت‌های جدید برای فعالیت اصناف در تهران در پی انتشار سریع ویروس کرونا خبر داد و گفت: واحدهای متخلف بلافاصله پلمپ می‌شوند.

محدودیت‌های جدید فعالیت اصناف  در تهران

قاسم نوده فراهانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد محدودیت‌های جدید اصناف برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: باتوجه به شیوع سریع ویروس کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا برای کنترل این مساله تدابیری را اتخاذ کرد که براین اساس برخی صنوف باید فعالیت خود را به مدت یک هفته متوقف کنند. 

رئیس اتاق اصناف تهران بیان داشت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت برخی از صنوف از جمله چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، کافه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، سینما‌ها و تالارهای پذیرایی ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه ممنوعیت برگزاری تجمعات عمومی نیز ادامه دارد،  بیان داشت: این محدودیت‌ها با اعلام ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا در استان تهران و تایید کمیته انتظامی و امنیتی ستاد مبارزه با کرونا انجام می‌شود. 

نوده فراهانی بیان داشت: برای جلوگیری از افزایش مدت زمان ممنوعیت فعالیت اصناف، واحدهای صنفی لازم است تا به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشد. 

وی بیان داشت: روز جمعه ستاد ملی کرونا درباره ادامه این محدودیت ها تصمیم‌گیری خواهد کرد. 

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به تشدید نظارت‌ها بیان داشت: گشت‌های مشترک وزارت بهداشت و اتاق اصناف به واحدها سرکشی می‌کنند و واحدهای بازرسی اتحادیه‌های تخصصی نیز مکلفند تا برای جلوگیری از هر گونه فعالیت واحد صنفی در دوره محدودیت ها نظارت کافی داشته‌باشند. 

وی بیان داشت: در صورتی که واحدی تخلف کند و به فعالیت خود در زمان محدودیت‌ها ادامه دهد پلمپ می‌شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول