اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اطلاعیه باشگاه گل ریحان البرز برای فوتبال پاک در لیگ دسته اول

باشگاه گل‌ریحان البرز پویش فوتبال پاک را راه‌ اندازی کرد.

اطلاعیه باشگاه گل ریحان البرز برای فوتبال پاک در لیگ دسته اول

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه گل‌ریحان البرز با صدور اطلاعیه‌ای خواستار برگزاری مسابقات لیگ دسته اول با پویش فوتبال پاک شد.

اطلاعیه باشگاه گل ریحان به شرح زیر است:

 مسابقات لیگ آزادگان در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که ضرورت نظارت بر  مسابقات این لیگ بیش از گذشته شده و می‌طلبد تا مسوولان فدراسیون فوتبال و برگزار کنندگان این رقابت‌ها در سه زمینه داوری،اخلاق و کنترل دوپینگ نظارت جدی بر بازی‌ها داشته باشد، بازی‌هایی که در برخی از دوره‌های با حرف و حدیث‌های زیادی به پایان رسید. هر چند که حواشی مختلف آن بازی‌ها پس از پایان لیگ اثبات یا رد نشد اما مشکلاتی را برای برخی از تیم‌های صعود کننده ایجاد کرد که تا ماه‌ها گریبان‌گیر آنان بود و بر نتایج تیم‌ها تازه صعود کرده به لیگ برتر نیز تاثیر گذاشت.
 حال لازم است مسوولان لیگ و فدراسیون فوتبال از تجارب دوره‌های گذشته به عنوان «چراغ راه آینده» استفاده کنند تا پنج هفته پایانی لیگ آزادگان این رقابت‌ها را از هر گونه شبهه‌ای پاک شود. باشگاه گل‌ریحان البرز این آمادگی را تا با ایجاد یک پویش به نام #فوتبال‌-پاک ضمن دعوت از دیگر تیم نقش کوچکی در زدودن برخی از شبهات در پایان لیگ آزادگان داشته باشد.
برای شروع پویش این باشگاه پیشنهاد می‌دهد مسوولان ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) و افسران کنترل دوپینگ در پایان بازی این تیم با مس رفسنجان،   از تمامی بازیکنان 2 تیم تست دوپینگ گرفته شود.  همچنین این باشگاه در نظر  دارد در راستای ترویج فوتبال پاک در لیگ آزادگان، دیگر تیم‌های درگیر در این رقابت‌ها را به پویش فوتبال‌ پاک دعوت کند. 
امید است این پیشنهاد باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌ریحان البرز با استقبال دیگر تیم های حاضر در لیگ آزادگان مواجه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول