اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تکمیل مسکن ‌مهرهای نیمه‌تمام کشور تا پایان امسال/ باید جامعه هدف وام ودیعه مسکن را شناسایی کنیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال که تمام شود هیچ مسکن مهری در کشور نیمه‌تمام نیست مگر آنهایی در دادگاه‌ها است و ارتباطی با ما ندارد.

تکمیل مسکن ‌مهرهای نیمه‌تمام کشور تا پایان امسال/ باید جامعه هدف وام ودیعه مسکن را شناسایی کنیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران، درباره مسکن مهر‌ پردیس اظهار داشت: پروژه‌های قبلی مسکن مهر در پردیس یک بحث دارد، همچنین یک سری پروژه جدید مسکن مهر در پردیس داریم ‌‌که دیرتر آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها چند مسأله داشت که همین امر موجب شده بود ساخت آن را دیرتر شروع کنند و طبیعتاً دیرتر به پایان می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد:‌ امسال که تمام شود هیچ مسکن مهری در کشور نیمه‌تمام نیست مگر آنهایی در دادگاه‌ها است و ارتباطی با ما ندارد.

وی‌ درباره پولی که در پردیس از متقاضیان دریافت می‌شود گفت: این احتمالاً مصوبه شورای مسکن استان است و باید دید چه بوده است.

اسلامی درباره وام ودیعه مسکن بیان کرد: پیشنهاد ما برای وام ودیعه مسکن هر رقمی که خواهد بود کمک به مستأجران است و اگر عددی از سوی رسانه‌ها اعلام شود ممکن است مالکان اجاره‌بها را افزایش ‌‌دهند که رسانه‌ها باید در این حوزه دقت کنند.

وی ‌درباره جزئیات وام ودیعه مسکن گفت: هنوز اظهارنظر کردن زود است ما باید بتوانیم  جامعه هدف خود را شناسایی کنیم، الگوی مسکن در تهران بزرگ حداکثر 75 متر است و کمتر از آن مورد قبول است، در سایر شهرستان‌ها حداکثر 90 مترمربع و کمتر از آن مورد قبول است و این  ملاکی است که جامعه هدف خود را انتخاب کنیم.

وزیر راه و شهرسازی درباره سامانه شناسایی واحدهای خالی در وزارت اقتصاد و ادعای سازمان امور مالیاتی مبنی بر عدم اتصال بانک اطلاعاتی برق، آب و گاز به این سامانه، اظهار داشت: اینگونه نمی‌توان اظهار نظر کرد، باید بالا سر متصدی سامانه بود و وی هم این اطلاعات را به ما بدهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول