اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

واریز اعتبار مورد نیاز تونل زره تا قبل از خروج نوبخت از چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: بنده تا قبل از اینکه از چهارمحال و بختیاری خارج شوم به صورت تلفنی هماهنگ می‌کنم همه 700 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز پروژه تونل زره واریز شود.

واریز اعتبار مورد نیاز تونل زره تا قبل از خروج نوبخت از چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدباقر نوبخت بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از مسیر شهرکرد_شلمزار و تونل زره در این مسیر گفت: این تونل نیاز به 700 میلیارد ریال هزینه دارد که برای تامین هزینه آن تقریبا هیچ مشکلی نداریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: اما مدیران استانی باید یک تاریخ مشخص در سال جاری را تعیین کنند و امروز در حضور رسانه‌ها قول بدهند در صورت تامین اعتبار، تونل را در تاریخ مقرر تحویل دهند.

نوبخت پس از قول مدیران چهارمحال و بختیاری برای اتمام تونل در سال جاری، بیان کرد: بنده تا قبل از اینکه از چهارمحال و بختیاری خارج شوم به صورت تلفنی هماهنگ می‌کنم همه 700 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز پروژه واریز شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: بنده در صورت واریز این مبلغ از سوی سازمان برنامه و بودجه با دو پیمانکار قرارداد خواهم بست و از دو طرف کوه حفاری تونل را آغاز خواهیم کرد که در هفته دولت این تونل افتتاح شود.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول