اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انسداد 315 حلقه چاه غیرمجاز در خراسان رضوی

مدیر حفاظت و بهره‌برداری منابع آب خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری 315 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده که بهترین عملکرد در امور منابع آب مشهد، نیشابور و تربت جام بوده است.

انسداد 315 حلقه چاه غیرمجاز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، غلامرضا ممدوحی در رابطه با وضعیت انسداد چاه‌های آب غیرمجاز در استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 315 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده که بهترین عملکرد در امورهای منابع آب مشهد، نیشابور و تربت جام بوده است، در مشهد 103 حلقه چاه، در نیشابور 42 حلقه و در شهرستان تربت جام تعداد 50 حلقه چاه انسداد چاه داشته‌ایم. 

مدیر حفاظت و بهره‌برداری منابع آب خراسان رضوی ادامه داد: برنامه ما این است که تا پایان سال جاری بتوانیم در چند شهرستان رسما اعلام کنیم که چاه غیرمجاز شناسایی شده نداریم، در این راستا نیازمند کمک مردم در رابطه با شناسایی و اطلاع‌رسانی از چاه‌های غیرمجاز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مردم هر نوع چاه غیرمجازی را که مشاهده کردند به شماره پیامکی شرکت اطلاع دهند تا رسیدگی لازم در این زمینه صورت بگیرد، گفت: چاه‌های مجاز در هر منطقه‌ای از قدمت بالایی برخوردار است و در کنار هر چاه آب مجاز آرم شرکت و شماره اشتراک شش رقمی با رنگ آبی هک شده است، چاه‌های غیرمجاز نیز با رنگ قرمز مشخص شده اند، بنابراین اگر مردم چاهی بدون این علامت‌ها را در منطقه خود مشاهده کردند چاه غیرمجاز شناسایی نشده است، بنابراین اطلاع‌رسانی کنند تا رسیدگی‌های لازم در این زمینه صورت بگیرد.      

ممدوحی افزود: برنامه شرکت آب منطقه‌ای تا سال 1405 این است که انسداد کلیه چاه‌های غیرمجاز را به اتمام برساند و رسما اعلام شود که در خراسان رضوی فاقد چاه غیرمجاز هستیم. 

مدیر حفاظت و بهره برداری منابع آب خراسان رضوی ادامه داد: متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و از سوی دیگر مشکلات ناشی از سیلاب دو ماهه ابتدای سال، آمار انسداد چاه‌های غیرمجاز تحت تاثیر قرار گرفت، در واقع می‌توان بیان کرد آمار امروز ما از انسداد چاه‌های غیرمجاز براساس عملکرد دو ماه است.

انتهای پیام/ 70051/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول